×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
«سعید شریف زاده» مدیر عالی تراز مکتب «حاج قاسم سلیمانی» شد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ دومین جشنواره کارمند تراز مکتب حاج قاسم، صبح امروز یکشنبه یازدهم دی‌ماه در وزارت کشور برگزار و از منتخبان در سه سطح مدیران عالی و میانی و کارمندان تجلیل به عمل آمد. 
در این جشنواره که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان عالی رتبه لشگری و کشوری، بسیج ادارات و کارمندان تهران برگزار شد، سعید شریف زاده به عنوان مدیر عالی تراز مکتب حاج قاسم سلیمانی مفتخر به دریافت لوح تقدیر و تندیس و نشان ویژه سردار دلها شد.
بنا به اعلام ستاد مذکور شاخصه‌های فرماندهی شهید سلیمانی بسیار فراوان است که در این راستا تاکنون تعداد ۵۰ شاخصه و ویژگی مشخص شده است و در این زمینه نیز مدیران و کارمندان بسیجی ارزیابی و منتخبان معرفی می‌شوند.
هدف از برگزاری سالانه این جشنواره مهم تقدیر از مدیران و کارمندان تراز انقلاب اسلامی برای تحقق دولت اسلامی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

گفتنی است  وزرای نفت و جهاد کشاورزی، قائم مقام نهاد ریاست جمهوری، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره)، معاون وزیر گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، معاون سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس راه آهن غرب کشور و مدیرعامل سازمان ملی مس ایران از دیگر مدیران عالی بودند که از آنان در این مراسم تجلیل شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.