به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، شماره ۲۷۶ سفیر که به تازگی منتشر شده، میزان تحقق اهداف اقتصاد هوشمند در این بانک را از زیان مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و چندین تن از مدیران ارشد روایت کرده است.
در این شماره از نشریه که همزمان با نود و دومین سالگرد تاسیس بانک منتشر شده است همچنین یادداشت ها و گزارش های پیرامون این موضوع دیده می شود. بانک ملی ایران در افق ۱۴۰۰، دورکاری کارکنان و چالش های پیش روی آن، افزایش تقاضا برای استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری، گفت و گو با روسا و مدیران شعب و نیز گفت و گویی درباره ابنیه تاریخی بانک از جمله مطالبی است که در این شماره سفیر وجود دارد.
«سفیر» به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر می شود و نسخه دیجیتال آن در بخش نشریات پورتال خبری بانک ملی ایران قابل دسترس است.
https://tejaratgardan.ir/?p=71625