×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سهم ۹۵درصدی بانک مسکن چهارمحال و بختیاری در طرح نهضت ملی

به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ فریبرز معصومی مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با مدیر کل سازمان صدا وسیمای استان با بیان این مطلب گفت: بانک مسکن استان موفق شده بیش از ۹۵درصد تسهیلات طرح نهضت ملی را در استان پرداخت کند.

مدیر شعب بانک مسکن استان با اشاره به رسالت بانک مسکن در راستای تامین سرپناه مردم به ویژه افراد کم درآمد و قشر متوسط جامعه اظهار داشت: بانک مسکن استان در حوزه میزان اعطای تسهیلات طبق گزارش شورای هماهنگی بانکهای استان جایگاه نخست را به لحاظ درصد رشد پرداخت تسهیلات دارد.

وی افزود: بانک مسکن علاوه بر انجام تعهدات و پرداخت تسهیلات خرید و ساخت مسکن، جعاله مسکن، ودیعه مسکن ، نوسازی بافت فرسوده ، تسهیلات اشتغالزایی و خود اشتغالی، قرض الحسنه ازدواج ، فرزند آوری و سایر تسهیلات تکلیفی ، در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به ساخت مدرسه در شهر آلونی لردگان کرده و هر سال با شروع سال تحصیلی جدید ارسال نوشت افزار برای دانش آموزان این مدرسه را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

سیدمحسن حسینی مدیر کل سازمان صدا وسیمای استان نیز ضمن ابراز رضایت از نحوه ارائه خدمات بانک مسکن به اقشار کم درآمد جامعه، از مشارکت بانک مسکن در طرح ها و پویش های مرتبط با حوزه مسئولیتهای اجتماعی به عنوان یکی از بانکهای سرآمد استان قدردانی کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.