×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
سود بوعلی در سال ۱۴۰۲ از ۳۰۰ میلیون دلار فراتر می‌رود

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا؛ همزمان با انتشار گزارش ۶ ماهه مالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا و افزایش ۷۴ درصدی سود این شرکت و آماده‌سازی واحد PX برای تولید پارازایلین، جمعی از مدیران نهادهای مالی و سرمایه گذاری بازار سرمایه با حضور در مجتمع، در جریان آخرین دست‌آوردهای این پتروپالایشگاه بورسی قرار گرفتند.

واحد پارازایلین آماده بهره برداری

مدیر مجتمع شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در جریان این بازدید میدانی، با تشریح آخرین وضعیت واحد PX به مدیران نهادهای مالی و سرمایه گذاری حاضر در مجتمع گفت: ظرفیت واحد PX تولید ۴۰۰ هزار تن پارازایلین در سال است. که بازسازی و بهینه سازی آن توسط  متخصصان داخلی و بدون حضور صاحب لایسنس خارجی صورت گرفته است.

وی افزود: طراحی، ساخت و نصب این برج بلند که بیش از ۱۰۰۰ تن وزن و ۱۰۰ متر ارتفاع دارد. و دو کوره همجوار آن نیز توسط مهندسین داخل کشور به سرانجام رسیده و ما در مجتمع از دیروز شروع به راه اندازی این واحد کرده‌ایم. و انشاالله طی روزهای آینده واحد به صورت کامل در سرویس قرار خواهد گرفت و آماده بهره‌برداری رسمی خواهد شد.

امید عازمیان با اشاره به کیفیت بالای تولید محصولات در شرکت پتروشیمی بوعلی سینا یادآور شد: در این واحد، پارازایلین با خلوص ۹۹.۷ درصد تولید خواهد شد و همچنین با راه‌اندازی واحد، زنجیره تولید ما نیز تکمیل خواهد شد تا در کنار تولید زایلین‌ها، به تولید دیگر محصولات با ارزش افزوده بالاتر بپردازیم و در کنار خلق ثروت، نیاز کشور تامین گردد.

سود بوعلی در سال ۱۴۰۲ از ۳۰۰ میلیون دلار فراتر می‌رود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.