×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
سولسشر: همیشه تا اخراج از منچستر، ۶ بازی فاصله داشتم

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا، «اِد وود وارد» مدیراجرایی شیاطین سرخ همچنان بر موضع خود مبنی بر اینکه سولسشر با «رویکرد بلندمدت» این باشگاه متناسب است، استوار است و در تازه‌ترین اقدام حمایتی خود در جریان یک رویداد هواداری که ماه گذشته برگزار شد، بار دیگر از مرد نروژی حمایت کرد.

بدنبال شکست سه بر یک سرخ‌های اولدترافورد برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا که شرایط صعود این تیم را به مرحله حذفی به اما و اگر انداخت، موقعیت ستاره اسبق یونایتد روی نیمکت این تیم بار دیگر به خطر افتاد.

و باوجود اصرار وودوارد مبنی بر امن بودن جایگاه سولسشر، مرد نروژی اذعان کرده است که وی حالا برای موفقیت تحت فشار قرار گرفته است.

اِد وودوارد؛ مدیر اجرایی منچستریونایتد

سولسشر در این خصوص گفت: باتوجه به تجربه من و همچنین مباحثات با باشگاه، ما به برنامه‌ای بلندمدت فکر می‌کنیم. البته در عین حالا باید به نتایج کوتاه مدت هم توجه کنیم اما به طور کلی رویکرد من بلندمدت است و مذاکراتم با باشگاه نیز همواره برای پیاده سازی برنامه‌ای بلندمدت بوده است.

وی افزود: با این حال، حتی در حالت کوتاه مدت هم شما نمی‌توانید به ۶ بازی بعدی فکر نکنید؛ در واقع شما همواره باید به ۶ بازی آتی خود فکر کنید و همزمان هم به پردازش برنامه‌ای بزرگ‌تر بیاندیشید.

سولسشر امروز (شنبه) در ورزشگاه لندن با تیم تحت هدایت «دیوید مویس» سرشاخ خواهد شد؛ مویس یکی از معدود سرمربیانی است که فشار منحصربفرد را در روزهای حضور روی نیمکت سرخ‌ها تجربه کرده است.

سولسشر در ادامه تاکید کرد: از این حیث که هواداران زیادی داریم، بسیار خوش شانس هستیم و شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که یا برابر فشارها مقاومت کنید یا از آن لذت ببرید. در این مسیر با بازیکنانی که در حال وفق پیدا کردن با یونایتد هستند، همکاری می‌کنیم. بازی کردن در اولدترافورد، انتظارات متفاوتی را از شما طلبیده و با فشارهایی روبرو خواهید بود که در تیم‌های دیگر چنین چیزی وجود ندارد.

پیروزی برابر وستهم یونایتد را در فاصله دو امتیازی لیورپول صدرنشین و تاتنهام رده دومی قرار می‌دهد.

هر دو قهرمان قبلی لیگ جزیره برای قهرمانی ۹۸ امتیاز یا بیشتر جمع کردند و سولسشر معتقد است که قهرمان فصل جاری نیاز به این میزان امتیاز ندارد.

وی در این خصوص افزود: تصور نمی‌کنم که در این فصل همان میزان امتیازی را از تیم قهرمان ببینید که در دو فصل قبل مشاهده کردید؛ دراین‌باره ۱۰۰ درصد اطمینان دارم و دلیل این اطمینان هم بازی‌های فشرده و آماده سازی‌های تیم‌ها پیش از شروع فصل است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.