به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه باران، روز چهارشنبه جشنواره باشگاه مشتریان با حضور مدیران این شرکت برگزار شد و علاقمندان نیز توانستند از طریق صفحه اینستاگرام بیمه باران پخش زنده آن را ببینند.
به روال همیشگی این جشنواره، به هر یک از برندگان جایزهای به ارزش ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.
شرکت بیمه باران از بدو تاسیس با حمایت از سیاستهای مشتریمحور و رعایت حقوق مشتریان فعالیتهای خود را ترسیم کرد و در ادامه این مسیر با رعایت اصل شفافیت و گزارشدهی مستمر تلاش کرد به این سیاستها پایبند بماند.
برگزاری جشنوارههای مختلف برای تقویت ارتباط با مشتریان، یکی از مهمترین اهداف بیمه باران در سال جاری است که جشنواره فصلی باشگاه مشتریان و جشنواره بارانی شو، دو گام موثر در این مسیر هستند.
شایان ذکر است که در راستای تکریم حقوق مشتریان، بیمه باران در نظر دارد جشنواره باشگاه مشتریان خود را به صورت فصلی تداوم ببخشد و از این فرصت جهت تقدیر از حسن نیت و اعتماد بیمهگذاران استفاده به عمل آورد.
https://tejaratgardan.ir/?p=134985