×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳
سکه به کانال ۱۰ میلیون تومان برگشت/ کاهش حباب انواع سکه به دلیل کاهش تقاضا

به گزارش تجارت گردان ، محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا و سکه با توجه به نوسانات نرخ ارز به دلیل انتشار اخبار از مذاکرات برجام اظهار داشت: در یک هفته اخیر عامل مهم در تعیین نرخ طلا و سکه یعنی انس جهانی در حال افزایش بود چراکه نرخ دلار در بازارهای جهانی کاهش یافت.

وی ادامه داد: اما برخلاف افزایش نرخ انس جهانی، قیمت طلا و سکه در ایران رو به کاهش بود. 

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر افزود: عامل کاهش قیمت طلا و سکه در بازارهای ایران ریزش نرخ دلار بود اما از عصر روز گذشته که نرخ دلار رو به افزایش شد، قیمت طلا و سکه هم بالا رفت و سکه به کانال ۱۰ میلیون برگشت.

کشتی‌آرای گفت: سکه روز گذشته به دلیل ریزش نرخ دلار وارد کانال ۹ میلیون شده بود اما امروز قیمت هر سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار و تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۰ میلیون ۲۷۰ تومان است. 

وی ادامه داد: همچنین قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، قیمت ربع سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان،  سکه یک گرمی ۲ میلیون و  100 هزار تومان، هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۲۰ هزار تومان است. 

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه در هفته جاری به دلیل کاهش تقاضا حباب انواع سکه کاهش می‌یابد،‌ گفت: در حالی که حبای سکه تمام حدود ۴۰۰ تومان بود امروز به ۲۲۰ تومان رسیده‌است.   

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.