×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۰ تیر , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی با بیان مطلب فوق افزود: نتیجه این برنامه‌ریزی‌ها که با همت تمامی همکاران صورت پذیرفته، باعث افزایش کیفیت خودرو شاهین شده است و در آخرین نظر‌سنجی های انجام شده از مشتریان این خودرو، سطح رضایتمندی مشتریان ۸۷ درصد ارتقاء یافته که نشان از به ثمر نشستن اقدامات انجام شده است.

او افزود: بر اساس این موضوع در آبان ماه، شاهد جهش فروش خودرو شاهین بوده‌ایم به نحوی که میزان پذیرش ثبت نام بیش از ۴۰۰ درصد نسبت به مهرماه افزایش یافته و با توجه به افزایش درخواست متقاضیان جهت خرید این محصول برنامه‌ریزی لازم جهت افزایش تولید صورت پذیرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.