رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هماندیشی این شرکت با مراکز خدماتی در گفتوگو با ایراسین اظهار داشت: یکی از اهداف استراتژیک تعریف شده برای معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، اصلاح و تقویت شبکه خرده فروشی است.
وی با اشاره به قدمت ۳۰ ساله شبکه خرده فروشی فولاد مبارکه در کشور افزود: این شرکتها سرمایه بزرگی هستند که باید تقویت شوند.
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه در این نشست شاخصهای مورد نظر فولاد مبارکه بین ما و مراکز خدماتی مجدد مورد تاکید قرار گرفت، ادامه داد: از جمله این شاخصها توزیع مناسب، شناسایی ظرفیتهای هر استان و منطقه، شفافیت و … است.
وی تصریح کرد: توجه به اولویت های ما ملاک توزیع محصولات بین مراکز خدماتی است که خوشبختانه اکثر شرکت ها از نظر رعایت ملاکهای چهار گانه عملکرد مطلوبی داشتند.
حیدری به تقویت نقش هلدینگ تخصصی فولاد متیل به عنوان شرکت مدیریت مراکز خدماتی در این نشست هماندیشی اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت این شرکت در همافزایی مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه نقش بسیار مهمی دارد.
وی با بیان اینکه ساختار مراکز خدماتی مورد بازبینی قرار میگیرد، افزود: با این اقدام مراکز خدماتی جدید در مناطقی که نیاز است مستقر خواهند شد.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…
همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…