رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نشست سالیانه هماندیشی این شرکت با مراکز خدماتی در گفتوگو با ایراسین اظهار داشت: یکی از اهداف استراتژیک تعریف شده برای معاونت فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، اصلاح و تقویت شبکه خرده فروشی است.
وی با اشاره به قدمت ۳۰ ساله شبکه خرده فروشی فولاد مبارکه در کشور افزود: این شرکتها سرمایه بزرگی هستند که باید تقویت شوند.
معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با بیان اینکه در این نشست شاخصهای مورد نظر فولاد مبارکه بین ما و مراکز خدماتی مجدد مورد تاکید قرار گرفت، ادامه داد: از جمله این شاخصها توزیع مناسب، شناسایی ظرفیتهای هر استان و منطقه، شفافیت و … است.
وی تصریح کرد: توجه به اولویت های ما ملاک توزیع محصولات بین مراکز خدماتی است که خوشبختانه اکثر شرکت ها از نظر رعایت ملاکهای چهار گانه عملکرد مطلوبی داشتند.
حیدری به تقویت نقش هلدینگ تخصصی فولاد متیل به عنوان شرکت مدیریت مراکز خدماتی در این نشست هماندیشی اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت این شرکت در همافزایی مراکز خدماتی در توزیع محصولات فولاد مبارکه نقش بسیار مهمی دارد.
وی با بیان اینکه ساختار مراکز خدماتی مورد بازبینی قرار میگیرد، افزود: با این اقدام مراکز خدماتی جدید در مناطقی که نیاز است مستقر خواهند شد.
قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…
تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…
تیم فوتبال دانمارک با تساوی مقابل اسلوونی شانس صدرنشینی گروه C را از دست داد.
بستههای رومینگ همراه اول ویژه ایام عرفه تا اربعین، برای استفاده در کشور عراق اعلام…
روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت فولاد اکسین…
در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از ۶ بازنشسته سال ۱۴۰۲…