به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، وی با اشاره به برنامهها و اقدامات گسترده نظام بانکی جهت اجرای این طرح گفت: تدابیر نظام بانکی در محورهای آمادگی کارکنان، اطلاعرسانی، پشتیبانی مشتریان، مدیریت پیمانکاران، گزارشدهی و ایجاد هماهنگی مطرح بوده است و بانک توسعه تعاون نیز همگام با نظام بانکی از ماههای گذشته زیرساختهای مورد نیاز را در این حوزهها فراهم نموده است.عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: تمهیدات لازم برای اطلاعرسانی به مشتریان و کاربران صورت گرفته و در همین راستا لازم است مشتریان بانک نیز از صحت شماره تلفن همراه خود در سیستم بانک اطمینان لازم را داشته باشند.عصارزاده خطاب به همکاران استانی حاضر در جلسه ویدئو کنفرانس گفت: برای اجرای بهتر طرح رمز دوم پویا بایستی تمامی ابعاد و جوانب کار مورد بررسی قرار گیرد و کلیه مشاورهها و راهنماییهای لازم از سوی مرکز ارتباط با مشتریان و همکاران شعب به مشتریان و هموطنان ارائه گردد.عصارزاده خاطر نشان کرد: در روزهای آغازین طرح، کاربران و مشتریان ممکن است در فرآیند فعالسازی و دریافت رمز پویا با مشکلاتی روبرو باشند که ستاد و شبکه شعب بانک از آمادگی کامل برای استقرار سیستم رمز دوم پویا برخوردار هستند.در این جلسه علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات نیز خاطرنشان کرد: مشتریان بانک توسعه تعاون جهت فعالسازی امکان بهرهگیری از رمز دوم پویا در تراکنشهای غیر حضوری میتوانند از طریق اینترنت بانک و همراه بانک و مراجعه حضوری به شعب گزینه فعالسازی رمز دوم پویا را انتخاب نمایند.وی افزود: در خریدهای اینترنتی نیز گزینهای برای اتصال به سامانه هریم تعبیه گردیده است که در واقع سامانه هریم راه اتصالی بانک مرکزی به بانکها برای ارائه رمز دوم پویا میباشد و با توجه به شماره کارت درج شده، پیامک حاوی رمز دوم پویا به صاحب کارت ارسال میگردد که در این روش نیز مشتریان باید از صحت شماره تلفن همراه مندرج در سیستم بانکی اطمینان کافی داشته باشند.یکتا افزود: هر رمز دوم پویا فقط برای یک تراکنش قابلیت استفاده دارد و در کوتاه ترین زمان باید استفاده گردد.