شرکت آلومینای ایران برای سومین سال موفق به دریافت تندیس برنز همایش جایزه بهره‌وری شد

  به گزارش تجارت گردان به نقل از چیلان ،تورج زارع مدیرعامل شرکت آلومینای ایران در همایش نهمین همایش جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی عنوان کرد: در شرایط موجود به دلیل محدودیت انرژی تولید کار بسیار دشواری است.
وی افزود: این شرکت از سال ۸۱ راه‌اندازی شده است و خلق بالاترین ارزش افزوده در تولید آلومینا و آلومینیوم هدف شرکت آلومینای ایران است و در سال‌های اخیر شرکت آلومینا از تولید صرف یک محصول به توسعه در همه جنبه‌های صنعتی اقتصادی و اجتماعی تغییر یافته است.

وی افزود: بهره‌برداری از کارخانه تولید شمش آلومینیوم، دستیابی به منابع قابل اتکای بوکسیت به گونه‌ای که حفاری اکتشافی از حدود میانگین سالانه چهار هزار متر تا قبل از سال ۹۳ به بیش از یازده هزار متر افزایش یافته و طی همین مدت پنج پروانه بهره‌برداری در یزد، کرمان و کهکیلویه و بویراحمد به نام شرکت آلومینای ایران ثبت شده است.

کسب دانش فنی تولید با بوکسیت، ثبت نماد شرکت در بورس اوراق بهادار، کسب رتبه برتر در بین پانصد شرکت بزرگ داخلی (صد شرکت برتر) در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ و کسب تندیس برترین جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ از اهم دستاوردهای این شرکت است.

به گفته مدیرعامل این شرکت: موفقیت مجتمع آلومینای ایران حاصل تدوین مناسب استراتژی و اهداف توسعه‌ای و مدیریت صحیح منابع در کنار تلاش تعهد و همدلی کارکنان می‌باشد.
وی توضیح داد: اقدامات شرکت از منظر بهره‌وری شامل؛ اقدامات در جهت افزایش ارزش‌افزوده، اقدامات در جهت ارتقا بهره‌وری سرمایه، اقدامات در جهت ارتقا بهره‌وری انرژی، اقدامات در جهت ارتقا بهره‌وری سرمایه‌های انسانی، اقدامات در جهت ارتقا بهره‌وری مواد، اهتمام به صیانت از محیط زیست و استقرار نظام‌های مدیریتی و فرایندگرایی است.

زارع افزود: اقدامات شرکت در جهت افزایش ارزش‌افزوده شامل؛ بهره‌برداری از کارخانه شمش آلومینیوم، اجرای طرح تولید هیدرات ویژه، طرح واحد فرآوری کربنات سدین و کربنات کلسیم و فاز دوم تولید آلومینا (روش سینترینگ) بوده است.

فتحنایی

Recent Posts

ادامه روند صعودی پاکسان در خردادماه ۱۴۰۳

شرکت پاکسان با فروش ۳۴۸ میلیارد تومانی محصولات خود در خرداد ماه سال جاری نسبت…

6 ساعت ago

مراسم پایان دوره آموزش های تئوری و کارورزی کارکنان جدیدالاستخدام صنعت فولاد شادگان برگزار شد

مراسم یاد شده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی…

6 ساعت ago

تجلیل از مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان برگزیده صنایع معدنی

در بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت‌ومعدن که صبح یکشنبه ۱۰ تیرماه مصادف با روز ملی صنعت…

6 ساعت ago

️مجمع پتروشیمی غدیر برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت…

9 ساعت ago

صنعتگران و معدن‌کاران؛ دو بازوی توسعه و تعالی کشور

ایران اسلامی، بالنده و پیشرو به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و…

9 ساعت ago

احیای منابع مالی ایران در صندوق کیفیت اتحادیه پستی جهانی

مدیرکل دفتر ارتباطات و امور پست بین الملل شرکت ملی پست از احیای بخشی از…

9 ساعت ago