به گزارش تجارت گردان به نقل از ایدرونیوز، مجید درویش گفت: در بیست و پنجمین دوره انتخاب شرکت های برتر ایران ۳۳ شاخص مورد بررسی و مقایسه قرار گرفته است.
وی اندازه و رشد شرکت، سودآوری و عملکرد، بهره وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار را از جمله دسته بندی های اصلی(IMI- 100) برای ارزیابی شرکتها عنوان کرد که هر یک شامل شاخص های مختلفی هستند.
درویش افزود: در رتبه بندی علاوه بر اینکه جایگاه هر شرکت در فهرست های عمومی نشان داده شده، جایگاه شرکت در گروه صنعتی مربوط نیز مشخص می شود.
معاون سازمان مدیریت صنعتی افزود : حضور شرکت ها در این رتبه بندی کاملا اختیاری و داوطلبانه است و آمارهای عملکردی ارائه شده از سوی آنها، از صورت های مالی مستند و حسابرسی شده استخراج شده است .
مدیر مرکز رتبه بندی شرکت ها با اشاره به اهداف سازمان مدیریت صنعتی از رتبه بندی شرکت های بزرگ ایران گفت: تولید اطلاعات بنگاه های بزرگ اقتصادی و شفاف سازی فضای کسب و کار، میزان اثرگذاری شرکت ها در اقتصاد ملی و گسترش رقابت بین بنگاهها از جمله اهداف رتبه بندی است.
مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در صدر هیئتی، ضمن بازدید از خطوط نورد، آزمایشگاههای…
مدیرعامل فولاد هرمزگان گفت: در سال ۱۴۰۳ که با عنوان سال جهش تولید همراه با…
عضو هیات مدیره و معاون امور حقوقی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و…
وزیر راه و شهرسازی توافقنامه طرح توسعه فاز ۲ بندر شهید بهشتی چابهار با مشارکت…
شرکت توسعه منابع آب و نیرو ایران اعلامکرد: نیروگاههای برقآبی این شرکت برای تولید انرژی…
سجاد موحد، عضو هیات مدیره کارگزاری بانک سپه با اشاره به این که افزایش نرخ…