×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری در راستای مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار منطقه همواره نقش موثری ایفا نموده است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری؛ روز یکشنبه هفتم مردادماه مدیر عامل شرکت ورق خودرو و فرماندار شهرستان بروجن از همه بخش های مرکز خیریه (نگهداری سالمندان) امین بروجن بازدید کردند.

در ابتدای این برنامه فرماندار شهرستان بروجن ضمن تقدیر از مساعدت ها و حمایت های شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از نهادها و مراکز منطقه گفت : شرکت ورق خودرو همواره نقشی بی بدیل در توسعه پایدار استان و منطقه ایفا نموده است.

فتاح کرمی بر لزوم توسعه زیرساخت‌های اجتماعی،فرهنگی و ورزشی تأکید نمود و خواهان مشارکت هرچه بیشتر بخش صنعت استان در این حوزه شد و اظهار امیدواری نمود که دیگر واحد ای صنعتی با الگو برداری از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سهم بیشتر از توسعه منطقه را به خود اختصاص دهند.

سپس حمید شجاعی مدیر عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از فرصت بازدید از مرکز خیریه امین بیان کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری همواره جهت مشارکت در توسعه همه جانبه منطقه و استان آمادگی کامل دارد و تلاش برای محرومیت زدایی از چهره منطقه و استان از وظایف مهم بخش صنعت توصیف نمود. در ادامه محمد قنبری مدیرعامل مجموعه نگهداری از سالمندان امین بروجن از حمایت های بی دریغ شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری قدردانی نمود و اظهار امیدواری کرد با تداوم یاری رسانی شرکت ورق خودرو و دیگر واحدهای صنعتی استان دیگر شاهد مشکلات ناشی از کمبودها در این مرکز نباشیم.

گفتنی است مرکز خیریه امین بروجن تنها مرکز نگهداری از سالمندان استان چهارمحال و بختیاری است که با کمک ۴۰میلیارد ریالی شرکت ورق خودرو اقدام به تجهیز این مرکز نموده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.