مدیر شعبه شرق تهران افزود: بیشترین رشد فروش در رشته های مسئولیت و بدنه با ۷۴ درصد و حمل کالا با ۷۰ درصد بوده است.
در حوزه پرداخت خسارت نیز تا بهمن ماه حدود ۲۰ هزار پرونده تشکیل و معادل ۲۴۰۰ میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است که بیشترین مبلغ در بیمه های اتومبیل و رشته های ثالث و بدنه بوده که حدود ۲۱۳۰ میلیارد ریال می باشد.
زیارانی با اشاره به وجود ۱۳۰ نماینده فعال در این شعبه گفت: به طور میانگین روزانه ۳۳۰ میلیارد ریال پرداختی در این شعبه داریم.وی همچنین از تشکیل کارگروه ویژه برای وصول مطالبات شرکت خبر داد و گفت: این کارگروه با مشارکت بخش حسابداری و صدور تشکیل شده و به طور مستمر جلسات فنی و کارشناسی برگزار می کند.
مدیر شعبه شرق تهران افزود: بر اساس سیاست ها و استراتژی تنظیم شده در هیات مدیره شرکت و تشکیل کارگروه ویژه وصول مطالبات در این شعبه ، با استفاده از هوش تجاری و سامانه های آماری فعالیت نمایندگان در هر ماه پایش و عملکرد آن ها سنجیده می شود و اقدامات لازم و متناسب در جهت وصول مطالبات برنامه ریزی و اجرا می گردد. این امر باعث شد تا این شعبه در سال جاری فاقد هرگونه بدهی سنواتی باشد و جای دارد از همت و تلاش همکاران شعبه و همچنین همدلی و همراهی همکاران نمایندگان تشکر نمایم.
همراه اول در مسیر اتصال به آینده هوشمند، مودمهای رومیزی مبتنی بر فناوری ۵G را…
همراه اول با حضور در الکامپ ۱۴۰۳، اقدام به معرفی و ارائه سرویسهای تماس صوتی…
دکتر سید محمدامین آقامیری، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، از غرفه…
اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به عنوان اپراتور پیشگام در حوزه هوش مصنوعی، از…
آخرین روز نمایشگاه الکامپ بیستو هفتم با حضور پررنگ مدیران ایرانسل در نشستهای تخصصی، به…
فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت در بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بینالمللی الکامپ به…