×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
شعبه های تخصصی بیمه تعاون برای خدمت رسانی بیشتر چه می کنند؟

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، در تور خبر بیمه تعاون با دو شعبه تخصصی موسسه مالی و اعتباری ملل و بانک توسعه تعاون همراه شده ایم.
هانیه عبدی، دانش آموخته کارشناسی بیمه، فعالیت خود را با حضور در بیمه های پارسیان و نوین از سال ۱۳۸۵ در صنعت بیمه آغاز کرده و از سال ۱۳۹۵ به بیمه تعاون پیوسته است؛ او هم اکنون به عنوان سرپرست شعبه تخصصی ملل مشغول به فعالیت است.
او مطرح می کند که شعبه تحت سرپرستی او غالباً در حوزه هلدینگ موسسه ملل فعالیت کرده که شامل ۳۵ شرکت می شود.
عبدی همچنین بیان می کند که در شعبه تخصصی ملل بیشتر تمرکز بر روی بیمه های اتومبیل بوده و در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نیز بیشتر فروش بیمه نامه ها مربوط به بیمه های مسئولیت و اتومبیل با تأکید بر خودروهای سنگین بوده است.
سرپرست شعبه تخصصی ملل در ادامه بیان می کند که اگر فعالیت تبلیغاتی گسترش قابل توجهی داشته باشد، برندینگ شرکت نیز به مراتب رشد بیشتری کرده و در نتیجه بیشتر می توان بر روی بازاریابی محصول کار کرد.
دیگر شعبه مورد بررسی شعبه تخصصی بانک توسعه تعاون است؛ زهرا غلباش، دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت بیمه، فعالیت خود در صنعت بیمه را از سال ۱۳۹۲ و با حضور در شرکت بیمه های «دانا، سامان، ما» آغاز کرده و از آبان ۱۳۹۶ با شروع فعالیت شعبه تخصصی بانک توسعه تعاون به بیمه تعاون پیوسته است.
او مطرح می کند که هم اکنون شعبه تحت مدیریت او دارای ۹ نماینده فعال بوده که در تمام رشته های بیمه ای نیز فعالیت می کنند، با اینحال بیشترین فعالیت بر روی ۴ رشته باربری کشتی، بدنه، آتش سوزی و عمر مانده بدهکار است.
غلباش ادامه می دهد: در شعبه تخصصی بانک توسعه تعاون در راستای خدمت رسانی به مشتریان خدمت وام مانده بدهکار ارائه داده می شود که در پی آن، چنانچه فرد وام گیرنده، فوت کند، شرکت بیمه، باقیمانده تسهیلات فرد را پرداخت خواهد کرد و بدین صورت، تنش های احتمالی بین وراث نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
مدیر شعبه تخصصی بیمه تعاون تصریح می کند: در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰ بنا داریم که نسبت به شش ماهه نخست، فعالیت سه برابری داشته باشیم و بر این اساس طرح های نوآورانه ای را نیز ارائه کرده ایم.
وی تشریح می کند: در طرح جدید همکاری که به مدیرعامل ارائه شده است، شعبه های پرداخت خسارت VIP راه اندازی شده و در نتیجه ضمن تکریم بیشتر مشتریان و افزایش رضایتمندی، نسبت به افزایش سطح همکاری ها نیز شرایط مطلوب تری صورت خواهد پذیرفت.
غلباش ادامه داد: همچنین طرح دیگری ارائه داده ایم که بر اساس آن فعالیت شعبه تخصصی نیز گسترش پیدا کرده و فعالیت جامع تری را نیز می تواند ارائه دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.