به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طی سه ماه مهر، آبان و آذر هر ۲۶ ثانیه یک کارتبهکارت در چت اپلیکیشن بله انجام و در هر ثانیه ۸٫۸ میلیون ریال پول توسط کاربران کارت به کارت شده است.
همچنین طی این مدت یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۸۷۵ کانال و گروه در بله ساخته شده است.
در فصل پاییز مجموعا ۱۹ هزار و ۱۳۶ پیام به بخش پشتیبانی بله ارسال و چهار هزار و ۷۸۴ تماس با کارشناسان برقرار شده است.
لازم به ذکر است، اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنشهای مالی مشتریان نظام بانکی دارد.
ارائه خدمات پیامرسانی از جمله گفتوگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات) و ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و… از جمله قابلیت های بله به عنوان یک اپلیکیشن و پیامرسان ارتباطی و بانکی کشور است.
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلتهای جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…
شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازهترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…
همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…
هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینیهای ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمانهای بلند…
دکتر حمیدرضا ثقفی، سرپرست گروه پتروپارس، از پروژه CTEP بازدید کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمترسانی بیمهای، درمانی و…