به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛، طی این نشست که علاوه بر مدیران ستادی، مدیران شعب سراسر کشور نیز به صورت آنلاین حضور داشتند، عباسعلی بنیصفار عضو هیئت مدیرهی شرکت با اشاره به اهمیت انسجام سازمانی، بیان کرد: امروز «انسجام سازمانی» به فرهنگ غالب در بیمه دی تبدیل شده است. تمامی اعضای هیئت مدیره نسبت به حُسن اجرای برنامههای کلان شرکت، همسو و همنظر بوده و تحقق برنامههای از پیش تعیین شده را، حاصل همدلی در رأس هرم مدیریتی شرکت است که به سطح سازمان تسری یافته است.
در ادامهی این نشست محمدرضا کشاورز مدیر عامل بیمه دی نیز، دستآوردهای این شرکت را مرهون تلاش و توانمندی همهی ارکان سازمان دانست و حرکت به سوی اهداف و مقاصد جدید را، رمز توفیقات آتی برشمرد.
کشاورز با اشاره به تدوین استراتژیهای جدید این شرکت گفت: بازآرایی ساختار سازمانی، توجه به مُدلهای کسب و کار نوآورانه و رویکرد ویژه نسبت به رضایتمندی مشتریان، مزیتهای رقابتی بیمه دی در آینده خواهد بود.
نائب رئیس هیئت مدیره بیمه دی اظهار امیدواری کرد، با هوشمندسازی فرآیندها در تمامی حوزهها، این شرکت در صنعت بیمه کشور پیشرو باشد.
https://tejaratgardan.ir/?p=170600