Categories: ورزشی

شوک لحظه آخری به شاگردان نکونام؛ زور فولاد به مس نرسید

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد آرنا به قضاوت کوپال ناظمی برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که فولاد با کسب ۱۳ امتیاز از هشت مسابقه به رتبه پنجم جدول رسیده و برای بهبود وضعیت خود و نزدیک شدن به صدر جدول به ۳ امتیاز این دیدار نیاز داشت و مس رفسنجان نیز با ۸ امتیاز از ۸ مسابقه در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفته و برای بهتر کردن وضعیت خود در جدول، مترصد کسب ۳ امتیاز این مسابقه بود.

نیمه نخست این مسابقه در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که در دقیقه ۲۰ مهرداد رضایی بازیکن مس رفسنجان تیرک فولاد را به لرزه درآورد و در دقیقه ۳۰ نیز لوسیانو پریرا در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان مس رفسنجان قرار گرفت اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

نیمه دوم این مسابقه در حالی آغاز شد که ۱۰ دقیقه پس از آغاز، پریرا که در نیمه نخست یک  موقعیت تک به تک را از دست داده بود، در دقیقه ۵۵ با پاس در عمق هم تیمی‌هایش بار دیگر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما این بار توپ را از میان پای دروازه‌بان مس رفسنجان عبور داد و گل نخست تیم خود را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۶ با اشتباه مدافعان مس رفسنجان توپ به بازیکنان فولاد رسید که شوت محکم زبیر نیک‌نفس با واکنش دروازه‌بان مس به کرنر رفت.

در ادامه این مسابقه نیز فولاد خوزستان تیم برتر میدان بود اما نتوانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند و تلاش‌های نصف و نیمه مس رفسنجان نیز تا دقیقه ۹۰ برای جبران نتیجه به جایی نرسید.

در حالی که بازیکنان فولاد منتنظر سوت پایان مسابقه بودند، داور در وقت‌های اضافه برای مس رفسنجان در منطقه چپ محوطه جریمه فولاد، خطا اعلام کرد که توپ ارسالی بازیکن مس رفسنجان با ضربه سر دقیق مهرداد آوخ به تور دروازه فولاد چسبید و نتیجه را به تساوی کشاند.  

در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و با این نتیجه، فولاد با یک بازی کمتر ۱۴ امتیازی شد و در جایگاه چهارم ایستاد و مس رفسنجان نیز با ۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفت.

جواد نکونام برای این مسابقه، محسن فروزان، موسی کولیبالی، زبیر نیک‌نفس، محمد قاسمی نژاد، احمد عبداله‌زاده، آیاندا پاتوسی، مجتبی نجاریان، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری و وحید حیدریه را از ابتدا به میدان فرستاد.

محمد ربیعی هم در این مسابقه داود نوشی صوفیانی، محسن طرهانی، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، محمد قاضی، فراز امامعلی، مهرداد رضایی، میثم نقی زاده، محسن آذرپاد، مسیح زاهدی و سجاد آشوری را در ترکیب مس رفسنجان قرار داد.

فتحنایی

Recent Posts

پیام مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق به مناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_بافق در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله…

4 ساعت ago

هوشمندسازی زیرساخت‌های شهرهای جدید در دولت چهاردهم

مدیرکل شهرسازی و معماری شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر اهمیت دستیابی به شهرهای…

4 ساعت ago

هزینه ۵ برابری تامین برق برای مشترکان پُرمصرف لحاظ می‌شود

مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر) گفت: مشترکان پرمصرف که بیشتر از…

4 ساعت ago

بسیاری از معادن ورشکسته شده‌اند/ مسائل ریشه دار را نمی‌توان یک‌شبه حل کرد

وزیر کار در مراسم یادبود شهدای معدنجوی طبس گفت: در ایران کاری کردیم که فعالیت…

4 ساعت ago

ضرب‌الاجل رئیس‌جمهور برای بازنگری و ساماندهی سهمیه‌های کنکور

رئیس‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی در ضرب‌الاجل ۳ ماهه‌ای نسبت به بازنگری و ساماندهی سهمیه‌های…

4 ساعت ago

برگزیدگان جشنواره فروش بهاره بیمه آسماری

برندگان جشنواره فروش بهاره بیمه آسماری که با هدف تشویق و ترغیب شبکه فروش برگزار…

4 ساعت ago