×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شکست لحظه‌آخری لیورپول ۹ نفره مقابل تاتنهام با گل به خودی ماتیپ و کمک VAR

دیدار تیم‌های تاتنهام و لیورپول از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ در ورزشگاه تاتنهام با قضاوت سایمون هوپر برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر یک تاتنهام به پایان رسید.

شاگردان آنژپوستکوگلو که فوتبالی تهاجمی به نمایش می‌گذارد، پس از عملکردی بسیار مناسب در رتبه چهارم جدول قرار داشت و تنها شکست آن‌ها مربوط به دیدار لیگ کاپ مقابل فولام بود. در مقابل شاگردان یورگن کلوپ نیز تا اینجا فصل شکستی نداشتند و با اختلاف ۲ امتیازی در تعقیب منچستری سیتی‌ قرار داشتند و انگیزه بالایی برای پیروزی در این دیدار حساس داشتند تا بار دیگر پیام مشخصی به پپ گواردیولا ارسال کنند که برای تکرار رقابت هیجان‌انگیز آماده‌ هستند.

کرتیس جونز در دقیقه ۲۶ با کارت قرمز مستقیم هوپر از زمین بازی اخراج شد تا کار برای شاگردان کلوپ سخت شود. تیم ۱۰ نفره لیورپول در دقیقه ۳۴ توسط لوئیز دیاز به گل رسید اما این گل توسط VAR به صورت خیلی مشکوکی مردود اعلام شد. ۲ دقیقه بعد سون هیونگ مین موفق شد روی پاس ریچارلیسون دروازه آلیسون را باز کند.

لیورپول که دوست نداشت بازنده به رختکن برگردد در دقیقه ۴+۴۵ توسط کودی خاکپو روی پاس ویرجیل فن دایک گل تساوی را به ثمر رساند. اما این پایان شب سخت کلوپ نبود. دیوگو ژوتا که در ابتدا نیمه دوم وارد میدان شده بود به فاصله کمتر ۲ دقیقه با دریافت ۲ کارت زرد از زمین بازی اخراج شد تا لیورپول در زمین تاتنهام ۹ نفره شود!

فشار حملات شاگردان آنژپوستکوگلو در دقایق پایانی بازی بیشتر شد و سرانجام تاتنها موفق شد در دقیقه ۶+۹۰ با گل به خودی ژوئل ماتیپ گل دوم را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک تاتنهام به پایان رسید.

با این نتیجه لیورپول با ۱۶ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت و تاتنهام نیز با ۱۷ امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.