×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
شکوری: امکان اضافه کردن بازیکن برای فینال لیگ قهرمانان وجود ندارد

به گزارش ایرنا، «ابراهیم شکوری» روز دوشنبه در گفت وگویی اعلام کرد: روز پنج‌شنبه جلسه استیناف برگزار شد و بلافاصله نیز محرومیت بازیکن پرسپولیس تایید شد اما باشگاه درخواست رای تفصیلی «عیسی آل‌کثیر» به AFC را داد و این نهاد بین‌المللی ورزش نیز با آن موفقت کرده است. در چند روز آینده رای به دست ما خواهد رسید و با یک تیم مجرب حقوقی که قرار است در باشگاه مستقر شود روی آن کار خواهیم کرد و دفاعیه خود را به دادگاه عالی ورزش خواهیم فرستاد.
او با بیان اینکه کار سختی است اما مدیران پرسپولیس به بخشش این بازیکن امیدوار هستند گفت: آل کثیر از این حرکت منظوری نداشت اما یک سری قوانین بین‌المللی وجود دارد که کار را سخت کرده است. امیدوارم همه کمک کنند تا پرسپولیس در این تک بازی موفق شود و افتخاری بزرگ برای فوتبال ایران به ارمغان آورد. 
معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به محرومان این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا افزود: پرسپولیس نمی‌تواند برای فینال لیگ قهرمانان بازیکن جدید جذب کند و باید با ترکیب کنونی به میدان برویم. تنها یک بازیکن (شجاع خلیل‌زاده) از ما جدا شده است و ما برای ۲ محروم خود (وحید امیری و احسان پهلوان) اقداماتی انجام دادیم که امیدوارم مثمر ثمر باشد. 
شکوری با اشاره به باز بودن پنجره نقل و انتقالات تیم‌های شرق آسیا نیز تصریح کرد: به خاطر فصل فوتبالی آن کشورها هنوز آنان می‌توانند که بازیکن استخدام کنند و این مربوط به امسال نیست بلکه در فصول گذشته هم وجود داشته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.