×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳
شکوری: بازیکنان پایه‌ پرسپولیس باید پشتوانه تیم اصلی باشند

به گزارش ایرنا، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز سه‌شنبه همراه ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه از ورزشگاه شهید گمنام و شهید درفشی‌فر بازدید کرده و امکانات این ورزشگاه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

در همین راستا، شکوری با اشاره به این بازدیدها، اظهار داشت: تیم‌های پایه برای مدیریت باشگاه از اهیت زیادی برخوردار است و تلاش می‌کنیم شرایطی را مهیا کنیم که از تیم‌های پایه، بازیکن به بزرگسالان تزریق شود. چندین بار در تمرینات تیم‌های پایه حضور پیدا کردم تا شرایط را بسنجم. پایه‌های ما باید پشتوانه‌ای برای تیم بزرگسالان باشند.

وی افزود: سعی می کنیم با برنامه ریزی شرایطی مهیا کنیم که تیم اصلی برای جذب بازیکن به دنبال تیم‌های دیگر نباشد و از پایه‌ها بازیکن بگیرد. تیم امیدهای باشگاه در حال حاضر از نظر نتیجه گیری و کیفیت فنی شرایط خوبی دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد شهرآورد امیدها که در روز پنجشنبه برگزار می‌شود، اظهار داشت: شهرآورد چه در رده بزرگسالان و چه در رده مهم برای هواداران ما ارزش دارد و من هم این موضوع را به هوادارانمان منتقل کردم. این بازی مهم است. از بازیکنان خواستم بهترین عملکرد را به نمایش گذاشته تا نتیجه خوبی بگیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.