×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شیائومی از نسخه جدید ردمی نوت ۱۰T در ژاپن رونمایی کرد

مشخصات نسخه جدید ردمی نوت ۱۰T

ردمی نوت ۱۰T کاملاً متفاوت از گوشی شناخته‌شده ردمی نوت ۱۰T 5G است که در تابستان ۲۰۲۱ رونمایی و عرضه شدند. این گوشی جدید با چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ و تنظیمات دوربین دوگانه عرضه می‌شود.

نسخه جدید ردمی نوت ۱۰T از نمایشگر ۶٫۵ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰p بهره می‌برد و دارای سوراخ پانچ برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و ۴۰۹۶ سطح روشنایی اشاره کرد.

ماژول دوربین اصلی آن از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های پرتره تشکیل شده است. یک فلاش دو رنگ LED نیز وجود دارد.

چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای حفظ آن بهره می‌برد. باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت با شارژ سریع ۱۸ واتی است. شیائومی این گوشی را با اسلات micro SD ارائه می‌کند. علاوه بر این، این دستگاه از eSIM پشتیبانی می‌کند که برای یک دستگاه ارزان‌قیمت بسیار غیرمعمول است و احتمالاً یک ویژگی خاص بازار باقی خواهد ماند.

از دیگر ویژگی‌های جالب این گوشی می‌توان به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا، پشتیبانی از NFC برای بانک‌های محلی و رابط کاربری MIUI 13 اشاره کرد که مبتنی بر اندروید ۱۱ است.

شیائومی این نسخه ژاپنی ردمی نوت ۱۰T را در رنگ‌های خاکستری، آبی تیره و آبی به فروش می‌رساند. هزینه آن ۳۴۸۰۰ ین (۲۷۰ دلار / ۲۵۵ یورو) است، اما مصرف‌کنندگان در این کشور آسیایی می‌توانند با قراردادی از سافت‌بانک آن را با ارزان‌تر دریافت کنند.

تجارت گردان | شیائومی از نسخه جدید ردمی نوت ۱۰T در ژاپن رونمایی کرد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.