×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شیائومی پوکو M4 پرو ۵G در راه است

شماره مدل این گوشی ۲۱۰۹۱۱۱۶AG به تایید رسیده است. حرف G در آخر شماره مدل این گوشی نشان دهنده این است که این مدل علاوه بر کشور چین برای فروش در بازارهای جهانی در نظر گرفته شده است. از آنجا که پوکو فقط در خارج از کشور چین فعالیت دارد، این گوشی ممکن است که ساخت شرکت ردمی چین باشد ولی با نامی متفاوت به بازار عرضه شود.

شواهد همچنین نشان می‌دهند که این گوشی از شارژر سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، قابلیتی که در نسل قبلی وجود نداشت. این قابلیت در واقع یک پیشرفت بزرگ نسبت به توان ۱۸ واتی گوشی پوکو M3 5G به حساب می‌آید. شایعات اخیر حاکی از آن است که پوکو M4 پرو ۵G از پردازنده مدیاتک استفاده می کند، که با توجه به رده قیمتی که در آن قرار دارد منطقی خواهد بود.

شیائومی پوکو M4

برخی از منابع، ذکر کرده‌ا‌ند که پوکو این گوشی را به صورت جهانی عرضه می‌کند. اما در مقابل، برخی دیگر هستند که اظهار دارند پوکو می‌خواهد گوشی اقتصادی جدیدش را تنها در دو بازار هند و اروپا عرضه کند. اطلاعات دقیقی از کشور‌هایی که پوکو قصد واردات این گوشی را به آن‌ها دارند منتشر نشده است اما بازار هند، محتمل‌ترین بازار دریافت‌کننده این گوشی محسوب می‌شود.

از مشخصات احتمالی گوشی پوکو M4 پرو ۵G، می‌توان به باتری ۵۰۰۰میلی آمپر ساعتی،۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی،۶ گیگابایت حافظه رم و درگاه کارت حافظه جانبی اشاره کرد. یکی دیگر از مشخصات احتمالی این گوشی، ارائه رابط کاربری MIUI 12.5 به صورت پیش فرض خواهد بود. این گوشی به نظر می‌رسد که از نسخه اندروید ۱۱ یا ۱۲ استفاده خواهد کرد.

نسل فعلی پوکو M3 5G در واقع همان گوشی ردمی نوت ۱۰ ۵G با طراحی متفاوتی در قسمت پشت آن است. پوکو M4 پرو ۵G نیز می‌تواند از خانواده ردمی نوت‌ها به‌شمار برود. متأسفانه این اطلاعات تنها چیزی است که ما در مورد این گوشی می‌دانیم. امیدواریم این گوشی جدید ارتقاء بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود داشته باشد و در روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن پیدا کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.