×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
شیوع کرونا در برخی استانها همچنان افزایشی است

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایرنا، قاسم جان بابایی روز جمعه در حاشیه بازدید جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از بیمارستان‌ شهرستان کلاله استان گلستان در جمع خبرنگاران افزود:  هم اینک ۵۰ هزار بیمار کرونایی در کشور بستری هستند و بیش از ۳۰ هزار بیمار نیز به صورت بستری موقت خدمات درمانی لازم را دریافت می‌کنند. 

وی خاطرنشان کرد : گلستان در چند روز گذشته به لحاظ شیوع کرونا شرایط پایدارتری پیدا کرد البته با توجه به ادامه دار بودن مناسبت‌ها، اعلام قطعی از روند کاهش این بیماری در استان زود است.

معاون وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بقیه استان‌های کشور شرایط ثابتی پیدا کردند و امیدواریم روزهای آینده در بحث شیوع کرونا روند رو به کاهش را در کشور داشته باشیم.

جان بابایی اضافه کرد: به لحاظ زیرساختی تمام تلاش این است که مردم مشکلی در رابطه با تخت‌های بیمارستانی نداشته باشند و با تمام مشکلات موجود در این ایام با توزیع دستگاه اکسیژن‌رسان که دولت حمایت کرده مشکل حادی در بحث این دستگاه در بیمارستان‌ها نداشته ایم.

وی اظهارداشت: با حمایتی که دولت، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام انجام دادند در چند روز اخیر به اندازه نیاز به استان‌ها دستگاه اکسیژن‌ساز داده شد و امیدواریم این روند همکاری ادامه یابد تا هفته آینده یک مقدار شرایط بهتر شود.

مسافرت باعث ادامه پیک پنجم شیوع کرونا در استانهای شمالی شد

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی در این بازدید به خبرنگاران گفت: در پیک پنجم شیوع کرونا، استان‌های شمالی از جمله گلستان به شدت گرفتار شدند و مسافرت‌ها در این استان باعث شد تا این پیک تداوم یابد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.