×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
صادرات زهر زنبور عسل جایگزین مناسب برای جبران کاهش درآمدهای نفتی

تجارت گردان | صادرات زهر زنبور عسل جایگزین مناسب برای جبران کاهش درآمدهای نفتی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، حسین باستان رئیس اتحادیه زنبورداران در گفتگو با میزان در خصوص اهمیت تولید زهر زنبور عسل اظهار کرد: تاکنون برنامه ریزی دقیق برای تولید زهر زنبور عسل در کشور انجام نشده است، اما تولید این محصول به دلیل اهمیت بالایی که دارد در اولویت‌های کشور قرار گرفته است.

وی افزود: درآمد ناشی از فروش زهر زنبور عسل می‌تواند جای خالی درآمد‌های نفتی را در بودجه پر کند به همین دلیل مورد توجه دولت قرار گرفته است.

رئیس اتحادیه زنبورداری بیان کرد: برای تولید زهر زنبور عسل باید زیرساخت‌ها و برنامه ریزی‌ها دقیق و بی نقص باشند چراکه این محصول قرار است درآمد‌های زیادی را برای کشور حاصل کند.

باستان ادامه داد: یکی از مهمترین زیرساخت‌های تولید زهر زنبور عسل ایجاد بازاریابی و پیدا کردن بازار‌های هدف برای فروش این محصول است که هم اکنون اتحادیه زنبورداران در حال انجام این امور است.

وی تصریح کرد: امسال تولید ناچیزی از زهر زنبور عسل در کشور انجام و به بازار‌های کشور گرجستان فروخته شد که امیدواریم در سال‌های آینده ظرفیت‌های تولید افزایش پیدا کنند.

رئیس اتحادیه زنبورداری مطرح کرد: با افزایش تولید زهر زنبور عسل و آمادگی کشور برای صادرات این محصول امیدواریم که صادرکنندگان با مشکلاتی همچون بازگشت ارز مواجه نباشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.