×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ آبان , ۱۴۰۳
صدور احکام اعضای هیات عامل ایمیدرو از سوی وزیر صمت

سید محمد اتابک وزیر صمت، به عنوان رئیس مجمع عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، در جلسه مجمع عمومی به طور فوق العاده این سازمان؛ محمد آقاجانلو، وجیه الله جعفری، محمد رضا سجادیان و سید عباس حسینی را به عنوان اعضای جدید هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران معرفی کرد.

در این میان، آقاجانلو به عنوان معاون وزیر صنعت معدن و تجارت و رئیس هیات عامل ایمیدرو، از روزهای نخستین شهریور ماه امسال، با حکم وزیر صمت، هدایت این سازمان را برعهده دارد.

حکم سجادیان -که پیش از این نیز عضویت هیات عامل ایمیدرو را بر عهده داشت،- در دوره جدید تمدید شد. همچنین وجیه الله جعفری که اکنون معاونت معدن و فرآوری مواد وزارت صمت را عهده دار است، طی آذر ۱۳۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۱در جایگاه معاونت وزیر و ریاست هیات عامل ایمیدرو قرار داشت.

سید عباس حسینی عضو جدید هیات عامل ایمیدرو است که در کارنامه فعالیت خود سابقه مدیریت عاملی شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی همچون فولاد کاوه جنوب کیش، فولاد جهان آرا، هلدینگ سیمان تهران، سیمان پیوند گلستان و آلومینیوم کاوه خوزستان را دارد.

وی همچنین در سوابق علمی خود کتاب هایی از جمله کاربرد سیستم های کنترل کیفیت، آشنایی با برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات و نیز سیمان سبز را به رشته تحریر درآورده است. حسینی در حال حاضر سمت مشاور وزیر صمت و مدیر کل حوزه وزارتی را در اختیار دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.