به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دومین گفتوگوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذینفعان شرکت را مهمترین دغدغههای معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و خاطرنشانکرد: طرح جهادی امام جواد(ع) که از دیروز بهیاد شهید استاد محسن فخریزاده و با همکاری اعضای شورای فنی استانها برای جلب رضایت حداکثری بیمهشدگان آغاز شد نشاندهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیههای دولت و نهاد ناظر فعالیتهای برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابعانسانی و نیز برگزاری جلسههای غیرحضوری در ستاد و استانها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.
وی با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانههای غیرحضوری یاداور شد: ارایه نرمافزار همراهبیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمهای، راهاندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمهنامهها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخشهای فروش، خسارت، پرداخت حقبیمه و دریافت معرفینامه بیمارستانی از جمله فعالیتهای شرکت به منظور تسهیل در ارایه خدمات به آحاد جامعه، ذینفعان و مشتریان و کسب رضایت آنها بوده است و امید است با توسعه این فعالیتها و خدمترسانی با بهرهمندی از فناوریهای نوین در راستای افزایش رضایت ذینفعان گام برداریم.