×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ضد عفونی مستمر شعب بانک ایران زمین

تجارت گردان | ضد عفونی مستمر شعب بانک ایران زمین

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان ، مصطفی یزدانجو با اشاره به اینکه بهتر است مشتریان بانک ها همچنان از خدمات بانکداری الکترونیک برای انجام امور مالی خود استفاده کنند، گفت: اقدامات بهداشتی در شعب بانک ایران زمین در دو حوزه همکاران و مشتریان با در نظر گرفتن پروتکل های ابلاغی از سوی نهادهای مربوطه در حال انجام است.

وی افزود: از روز اول اعلام وجود ویروس کرونا در کشور بخشنامه ای با در نظر گرفتن همه موارد بهداشتی صادر و به همکاران شعب ابلاغ شد، که براساس آن همکاران با رعایت نکات بهداشتی به ادامه خدمت رسانی به مشتریان پرداختند.

یزدانجو با بیان این نکته که حفظ سلامت همکاران و مشتریان همواره در اولویت بانک ایران زمین بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر امکانات بهداشتی و حافظتی از قبیل ماسک، دستکش، مایع ضد عفونی براساس استانداردهای موجود در اختیار همکاران قرار گرفته است و همچنین در تمامی شعب مواد ضد عفونی کننده در اختیار مشتریان نیز قرار دارد تا مشتریان قبل از انجام عملیات بانکی و پس از آن برای حفظ سلامت خود نسبت به انجام امور بهداشتی اقدام کنند.

مدیر امور شعب استان تهران بانک ایران زمین در ادامه افزود: از دیگر اقداماتی که در این زمینه انجام شده است، کنترل سلامت همکاران به صورت روزانه است و در این زمینه همکارانی که مشکوک به بیماری باشند بلافاصله به مرخصی اعزام می شوند. همچنین به همکارانی هم که دچار بیماری زمینه ای هستند و در شرایط فعلی جزو افراد آسیب پذیر هستند نیز مرخصی داده می شود.

وی در پایان به مشتریان توصیه کرد با وجود ضد عفونی شعب و رعایت موازین بهداشتی مشتریان تا حد امکان از حضور در شعب خودداری کنند و برای حفظ سلامت خود و دیگران از روش های آنلاین برای انجام امور بانکی استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.