به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بانک سینا، احمد سلمانیآرانی، نائبرئیس هیئتمدیره بانک سینا، در گردهمایی رؤسای شعب منطقه فارس، کهگیلویه و بویراحمد که با هدف تعامل بیشتر مدیران عالی بانک با رؤسای شعب مناطق برگزار شد، گفت: تحول در مدل کسبوکار، تجربهسازی مطلوب برای مشتری و تسهیل و اصلاح فرآیندها، سه اصل مهم برای پیشرفت و ترقی بانک است.
سلمانیآرانی با تأکید بر ضرورت بهبود و ارتقای مدلهای کسبوکار بانکی، تصریح کرد: تغییر در مدلهای کسبوکار باید با لحاظ نگاه ملی و تجربهسازی مطلوب برای رضایتمندی مشتری باشد.
نائب رئیس هیأتمدیره بانک سینا با اشاره به لزوم تحقق تحول دیجیتال در بانک سینا اظهار داشت: مطالعه تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها در موفقیت تحول دیجیتال بانک حائز اهمیت است و برای رسیدن به تحول دیجیتال، باید موضوعات مختلفی همچون فرهنگسازی و آگاهی بخشی کارکنان مد نظر قرار گیرد.
گفتنی است در این سفر قائممقام بانک سینا، عضو هیئتمدیره و معاون برنامهریزی و توسعه کسبوکار، معاون ارزی و بینالملل، معاون بانکداری، مدیر امور شعب و مناطق و مدیر منطقه فارس کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند و طی بازدید از شعب منطقه، در جریان وضعیت عملکردی منطقه قرار گرفتند.
مدیر عامل شرکت سرمایهگذاری توسعه معادن و فلزات، گفت: هوشمندسازی معادن به افزایش سوددهی و…
نشان عالی چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی توسط معاون اجرایی رئیس…
اصفهان، ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - به گزارش روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، مراسم آغاز به…
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری سه نفر از…
معاون برنامهریزی و توانمندسازی ایمیدرو در بازدید از صندوق سرمایهگذاری خطرپذیر فولاد مبارکه گفت: اتفاقاتی…
در دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران، در بخش ابرپروژهها از شرکت فولاد مبارکه…