Categories: بانک و بیمه

ضرورت تبیین خدمات ارزنده بانک‌ها در کمک به پیشرفت و تعالی کشور

کورش پرویزیان به مناسبت ۱۷ مرداد «روز خبرنگار» با ارسال پیامی، از همکاری، همراهی و همدلی خبرنگاران رسانه‌های کشور در معرفی دستاوردها و عملکرد سیستم بانکی و بانک پارسیان تقدیر کرد.
وی گفت: خبرنگاران، نماد شفافیت و آگاهی در جامعه هستند و با وجود شرایط سخت این حرفه، همچنان متعهدانه و دلسوزانه، با بیان انتقادات کارآمد، در مسیر روشنگری و امیدبخشی در جامعه و رشد و توسعه نظام بانکی و اقتصادی ایران اسلامی نقش مهم خود را ایفا می کنند.
رئیس کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی با استقبال از همفکری، همدلی و نقد منصفانه و دلسوزانه اصحاب رسانه، با اشاره به تلاش بانک‌ها برای افزایش سرمایه‌گذاری، رونق تولید و اشتغال، بر ضرورت تبیین دستاوردها و خدمات ارزنده بانک‌ها در کمک به پیشرفت و تعالی کشور تأکید کرد و اظهار داشت: اصحاب رسانه نقش مؤثری در روایت دقیق، صریح، سریع و امیدآفرین از رویدادهای مختلف دارند و انتظار می رود فعالیت‌ها و خدمات ارزنده بانک‌ها به جامعه به‌خوبی تبیین شود و در نقدها از نظرات صاحب‌نظران و متخصصان بانکی بهره‌گیری شود.
وی با اشاره به نقش بانک‌ها به‌عنوان موتور محرک و پیشران اصلی اقتصاد کشور گفت: امیدوارم اصحاب گرامی رسانه از زحمات ارزشمند و بی‌دریغ کارکنان خدوم شبکه بانکی در پیچیده ترین شرایط اقتصادی کشور صیانت کنند.
مدیرعامل بانک پارسیان گفت: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و در سایه تلاش مجدانه کارکنان نظام بانکی کشور و همراهی اصحاب محترم رسانه، در مسیر توسعه پایدار و روزافزون و خدمت‌رسانی به ملت سرافراز ایران؛ در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری با نام “مهار تورم، رشد تولید” نام‌گذاری شده است؛ در تحقق این شعار و آرمان های متعالی کشور، موثر عمل کنیم.
وی در پایان ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اندیشه و قلم، با ارج نهادن به مقام والای خبرنگاران و اصحاب رسانه، به‌عنوان نمادهای عالی فرهنگ و جریان سازان توسعه و مردم‌سالاری، روز خبرنگار را تبریک گفت و برای فعالان عرصه اطلاع‌رسانی آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

فتحنایی

Recent Posts

صرفه جویی ۳.۵ میلیون دلاری شرکت پتروشیمی مارون با مدیریت ضایعات پلیمری

باتلاش و همت تیم‌های مدیریت کیفیت، فرآیند، بسته بندی، انبار محصول و واحدهای تولیدی و…

4 ساعت ago

نحوه دریافت غرامت از پست اعلام شد

مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…

12 ساعت ago

جهش تولید سه محصول در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…

13 ساعت ago

پیام مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…

14 ساعت ago

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر

بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.

15 ساعت ago