به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، طی روزهای اخیر برخی از مشتریان بانک در عملیات انتقال وجه خود از طریق اپلیکیشن های پرداخت، پیامی را با مضمون «تراکنش تنها با کارت بانکی متعلق به صاحب سیم کارت ممکن است» دریافت کرده و انتقال وجه آنها میسر نشده است.
بر همین اساس مشتریان گرانقدر برای استفاده از سرویس انتقال وجه در اپلیکیشن های پرداخت باید از سیم کارت متعلق به خود که با مشخصات و کد ملی کارت بانکی آنها مطابقت دارد، استفاده کنند تا هویت آنها در سامانه شاهکار احراز و عملیات انتقال وجه انجام شود.
با توجه به اینکه این الزام از سوی بانک مرکزی اعمال شده و ارتباطی به سامانه های بانک ملی ایران ندارد و از سویی افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت نیز با هدف حفظ سلامتی مشتریان و کاهش رفت و آمد به شعب در روزهای بحران شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است لذا از هموطنان گرانقدر درخواست می شود از مراجعه به شعب بانک جدا خودداری کنند.
مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…
ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…
دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…
بستههای ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.
قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…
تیم فوتبال هلند در اولین دیدار در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ برابر لهستان به پیروزی…