Categories: بانک و بیمه

ضرورت تعادل میان مصارف و منابع بانک توسعه تعاون با تکیه بر اصول مشتری مداری

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی در جلسه شورای معاونین بانک اظهار داشت: روسا و همکاران در بخش‌های ستادی و اجرایی برای ایفای نقش سازنده خود با تکیه بر فرآیندها، خدمات و محصولات متنوع، مدیریت ارتباط با مشتریان را صورت می‌دهند و یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های کار بانکداری ارتباط مؤثر با مشتریان است.
وی افزود: ضرورت دارد همکاران به وضعیت روابط مشتریان با بانک آگاهی داشته و میزان رضایت مشتریان از بانک را مدنظر داشته باشند و با تبیین خدمات و محصولات بانک موجب تقویت ارتباط میان بانک و مشتری را فراهم نمایند.
شیخ حسینی تأکید نمود: بانک توسعه تعاون در وضعیت رو به رشدی قرار دارد و بعد از رکود دهه ۹۰ و انزوای بخش تعاون در برهه‌ای قرار داریم که مقامات ارشد دولت قصد ارائه فرصت به بخش تعاون را دارند و بانک نیز به لحاظ وضعیت نقدینگی و سرمایه شرایط خود را بهبود داده است و اتحادیه‌ها، شرکت‌های تعاونی، کارآفرینان و بنگاه‌های کوچک و متوسط می‌توانند روابط سازنده‌ای با بانک برقرار نمایند و با انعقاد تفاهم‌نامه و قراردادهای همکاری امکان تعامل بانک با تعاونگران در وضعیت بهتری فراهم می‌گردد.
وی تصریح کرد: انتظار این است واحدهای اجرایی و شعب و همچنین واحدهای ستادی مرتبط همواره رصد کاملی از جریان منابع و مصارف را داشته باشند و هر شعبه با اطلاع از حجم و مشخصات انواع حساب‌های سپرده‌ای و سرفصل‌های تسهیلاتی بتواند جریان و چرخش منابع را به نحو مطلوبی مدیریت نماید و رئیس شعبه و همکاران پیش‌بینی هرگونه تغییر و تحولات در حساب‌های مهم و تعیین‌کننده را داشته باشند.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد: مسئولیتی که مدیران دارند فراتر از کارشناسان است و بالطبع انتظار می‌رود مدیران در پیش‌بینی مسائل و اتخاذ راهکارها و تدابیر نهایت اهتمام را داشته باشند.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون ادامه داد: تی‌تی پلاس به عنوان سامانه بانکداری دیجیتال بانک راه‌اندازی شده است و امکانات این سامانه رو به تکامل است و برنامه این است که کلیه فرآیندهای اعطای تسهیلات واجد شرایط مرتبط با تفاهم‌نامه‌ها از طریق تی‌تی پلاس و به‌صورت غیرحضوری اجرایی گردد و بخش مهمی از چشم‌انداز بانک در سال ۱۴۰۴ از مسیر این سامانه‌ها و فرآیندهای مرتبط می‌گذرد.
شیخ حسینی یادآور گردید: همان‌گونه که رشد منابع بانک در پایان سال ۱۴۰۱ در مقایسه با سال پیشین فراتر از شبکه بانکی بوده است، رشد منابع سال جاری نیز حدود ۲ درصد از شبکه بانکی بالاتر است و البته آنچه در بانک به دنبال آن هستیم رشد کیفی و کمی منابع است تا قیمت تمام‌شده پول نیز در سطح پایین‌تری محقق شود.
در ادامه این نشست معاونین مدیرعامل، تعدادی از مدیران و روسای ادارات ستادی به بیان مطلب پرداختند.

فتحنایی

Recent Posts

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

4 ساعت ago

بانک ملت پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیت‌های فناورانه و…

4 ساعت ago

رشد ۵ درصدی تحویل محصولات گروه سایپا/ رشد ۳۵ درصدی میزان فروش گروه سایپا

گروه خودروسازی سایپا، از ابتدای سال جاری تا ۷ مهرماه و در قیاس با مدت…

4 ساعت ago

تاکید بر تقویت ارائه زنجیره خدمات مالی به صنایع بزرگ

مدیرعامل بانک کارآفرین در بازدید از سه کارخانه بزرگ در آبادان، خرمشهر و دزفول بر…

4 ساعت ago

اعتبارسنجی نقش بی بدیلی در ارتقاء فرهنگ جامعه و خودتنظیم گری رفتاری دارد

حجتی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون در دیدار با رضا قاسمپور مدیرعامل شرکت اعتبارسنجی…

4 ساعت ago

پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری به مناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله

مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را…

4 ساعت ago