×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی نفت ایران، عباس رزمی روز چهارشنبه، (۳۰ آذرماه) در این آئین که در منطقه عملیاتی آغار و دالان برگزار شد، گفت: همه مناطق عملیاتی شرکت ملی نفت ایران بر اساس ویژگی‌های طبیعی جغرافیایی و نوع فعالیت، دارای برخی ریسک‌های خاص خود هستند که لازم است در برنامه‌ای منسجم این خطرها و بسترهای وقوع آنها شناسایی و ضمن پیشگیری در مقابل آن آمادگی داشت.
وی با اشاره به اهمیت تلفیق دانش و مهارت برای پیشبرد فعالیت‌ها، افزود: آنچه که سبب تحول دنیا شده است استفاده همزمان از دانش و مهارت است و لازم است ضمن آموزش مستمر، با استفاده از تجربیات موجود فعالیت‌ها را در مسیر پیشرفت برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران همچنین با اشاره به همکاری خوب و مطلوب شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با مجموعه، برگزاری این دوره مسابقات عملیاتی و تخصصی آتش‌نشانان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی را در مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: این مسابقات در سطحی خوب و با حضور جوانترها و با تجربه‌ها کنار هم برگزار شده است که همین امر افزون بر ایجاد شادابی و نشاط روحی و افزایش بهره‌وری، سطح کیفی مسابقات را نیز ارتقا داده است.
رزمی اظهار کرد: همه موضوعاتی که در حوزه شرح وظایف مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران قرار دارد را با جدیت دنبال می‌کنیم و برنامه‌های خوبی در زمینه سلامت، ایمنی و آتش نشانی داریم.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اولویت‌های ما سلامت نیروی انسانی در بعد جسمی و روحی است زیرا نیروی انسانی سالم، تجهیزات و محیط را سالم نگه می‌دارد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی نفت ایران در پایان گفت: همچنین ورود فناوری باید برای منابع انسانی نیز دانش استفاده از آن را به طور همزمان به همراه آورد تا شاهد رشد همه جانبه در صنعت نفت باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.