Categories: بانک و بیمه

ضرورت همگام‌سازی فعالیت‌ها با تحولات دیجیتال

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، مدیرعامل این شرکت در اختتامیه چهار نشست تخصصی بررسی عملکرد هشت ماهه شعب بر لزوم همگام سازی فعالیت‌ها با تحول دیجیتال تاکید کرد و گفت: تحول دیجیتال واقعیتی جهان شمول است و بنگاه های تجاری اگر نتوانند خود را با این تحول  همگام سازند نابود خواهند شد.

وی با بیان این‌که هم اکنون هر فرد به طور متوسط روزانه پنج الی ۹ ساعت از اینترنت استفاده می کند، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۰ میلادی، میلیاردها شی علاوه بر تلفن همراه به اینترنت وصل خواهند شد که بدیهی است سازمان هایی که زیرساخت و توانایی لازم را داشته باشند می توانند از آن بهره مند شوند و سازمان‌هایی که از این موضوع غافل شوند بدون شک عمر  طولانی نخواهند داشت.

پورکیانی، افزود:  ایجاد زیرساخت‌های دیجیتال در زمینه نرم‌افزار،‌ منابع انسانی و آموزش ، لازمه همگام شدن با تحول دیجیتال کنونی است. تحول دیجیتال صرفاً تغییر ابزارها نیست بلکه تحول در کسب و کار است.

وی درباره نرخ شکنی برخی شرکت‌های بیمه که مورد انتقاد بسیاری از روسای شعب بیمه البرز بود،‌ توضیح داد: نزدیک به یک دهه است که با حذف نظام تعرفه‌ای،  بیمه نامه ها نرخ یکسانی ندارند و شرکت های بیمه نرخ های متفاوت دارند و مشتری بین شرکت‌ها سیال است. ما باید برای حفظ سهم بازار برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم و در صورت از دست دادن یک مشتری به دنبال جایگزین باشیم و با رفتن یک مشتری حتی بزرگ نباید میزان پورتفوی شرکت کاهش یابد چون بازار آنقدر وسعت دارد که نباید نگران نرخ شکنی شرکت های دیگر باشیم.

وی ادامه داد: مسلما برای جذب بیمه گزار جدید باید از دیتاماینینگ استفاده و مشتریان را رصد کنیم. بیمه البرز برندی شناخته شده است که همین امر بازاریابی را تسهیل می‌کند چون شبکه فروش دیگر نیازی به معرفی  شرکت ندارند و فقط باید محصولات بیمه‌ای را به مشتری معرفی کنند. باید از ظرفیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم تا نرخ‌شکنی‌ها را خنثی سازیم.

پورکیانی درباره عملکرد هشت ماهه سال جاری بیمه البرز، تصریح کرد: با وجود شرایط بد اقتصادی و تحریم‌ها، ‌خوشبختانه بیمه البرز در رشته های مختلف بیمه ای عملکرد مناسبی داشته است.

وی با تاکید بر ارکان چهار گانه شرکت شامل کارکنان و نمایندگان، بیمه گزاران و سهامداران، افزود: لازم است تا این ارکان به طور همزمان و همگن دارای رضایتمندی کافی باشند.

ایشان با تاکید بر اینکه رسیدن به اهداف بزرگ بیمه البرز در گرو همدلی و همکاری تمام کارکنان است خواستار تلاش همه همکاران و در همه بخش های شرکت برای پیشبرد اهداف سازمانی و رسیدن به درجات تعریف شده برای شرکت شدند.

فتحنایی

Recent Posts

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

5 ساعت ago

بانک ملت پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیت‌های فناورانه و…

5 ساعت ago

رشد ۵ درصدی تحویل محصولات گروه سایپا/ رشد ۳۵ درصدی میزان فروش گروه سایپا

گروه خودروسازی سایپا، از ابتدای سال جاری تا ۷ مهرماه و در قیاس با مدت…

5 ساعت ago

تاکید بر تقویت ارائه زنجیره خدمات مالی به صنایع بزرگ

مدیرعامل بانک کارآفرین در بازدید از سه کارخانه بزرگ در آبادان، خرمشهر و دزفول بر…

5 ساعت ago

اعتبارسنجی نقش بی بدیلی در ارتقاء فرهنگ جامعه و خودتنظیم گری رفتاری دارد

حجتی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون در دیدار با رضا قاسمپور مدیرعامل شرکت اعتبارسنجی…

5 ساعت ago

پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری به مناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله

مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را…

5 ساعت ago