Categories: بانک و بیمه

ضرورت هم افزایی و تعاملات گسترده با رسانه ها

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در دیدار همکاران واحد روابط عمومی ضمن قدردانی از تلاش واحد ارتباطات به تشریح استراتژی های بانک در حوزه ارتباطات پرداخته شد و بر نگاه حمایتی مدیریت ارشد بانک به عرصه ارتباطات و تعامل با رسانه ها تاکید شد.

در این جلسه مدیران ارشد بانک با تاکید بر تلاش برای تعامل با رسانه‌ها تاکید کردند: در سال ۱۴۰۱ باید تلاش بیشتری برای هم افزایی ارتباطی میان بانک با رسانه ها و ذی نفعان صورت گیرد تا هر چه بیشتر جایگاه رسانه ای بانک ارتقا یافته و موجب ارتقا و تعالی بانک در سطح جامعه شود.
بر اساس این گزارش اعضای هیات مدیره در سخنانی کوتاه ، روابط عمومی را فعال پشت صحنه، طراح و مجری تمام اقدامات بانک خواندند که همواره در پس اتفاقات و عملکرد سایر مدیریت ها و بخش ها قرار می گیرند و دیده نمی شوند اما حقیقت ماجرا در این است که آنچه از مجموعه های مدیریتی نمو بیرونی پیدا می کند تلاش روابط عمومی است و آنها هستند که باعث دیده شدن اقدامات انجام شده مدیریت‌های مختلف و عملکرد کلی بانک می شوند.

در این دیدار از تلاش های فاطمه فروزان رییس سابق اداره روابط عمومی نیز تقدیر و مدیران ارشد ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان ، ابراز امیدواری کردند تا فروزان در سمت مدیریت موزه اسناد و گالری بانک نیز موفق باشد.

فتحنایی

Recent Posts

مارون میزبان مدیران تعالی صنعت پتروشیمی

همایش تخصصی تعالی در آستانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت…

4 ساعت ago

اطلاعیه روابط عمومی پتروشیمی کارون در خصوص انتشار محدود گاز فسژن در مجتمع

در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر «انتشار گاز فسژن در پتروشیمی کارون،…

4 ساعت ago

۵ ضلعی کاهنده حاشیه سود تولید فولاد ایران

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان: میزان مصرف فولاد ایران سالانه ۱۶ تا ۱۷ میلیون تن…

4 ساعت ago

کسب رتبهٔ نخست تحقق تولید نیروگاه سیکل ترکیبی سرو چادرملو در پیک بار تابستان ۱۴۰۳

بر اساس طرح پایش عملکرد نیروگاه‌های حرارتی، توسط شرکت مادر تخصصی برق حرارتی ایران، واحدهای…

4 ساعت ago