Categories: بانک و بیمه

طرح بازاریابی، لوکوموتیو کِشنده طرح راهبردی کسب‌و کار بانک سینا است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا در همایش آموزشی نظام بازاریابی که با حضور مدیران و رؤسای دوایر برنامه‌ریزی و بازاریابی مناطق برگزار شد، با بیان اینکه بازاریابی مؤثر باید منطبق بر تکنیک‌ها و قابلیت‌های مورد نیاز فضای کسب‌و کاری باشد، اظهار داشت: تمام کارکنان دوایر بازاریابی بانک سینا، باید حضور فعّال و اثرگذاری در فعالیت‌های اقتصادی بانک داشته باشند و با درک قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، در حوزه‌هایی که بانک حضور کمرنگی دارد، آن را شناسایی و تقویت کنند.

فتحعلی با اشاره به ضرورت استفاده از افراد باتجربه و کارآزموده در دوایر بازاریابی مناطق، افزود: بازاریابی فعّال، انتقال دانش و ایده‌های جدید است و لازم است تا کارشناسان بازاریابی با درک صحیح از فرصت‌های بانک، به دنبال ارائه محصولات و معرفی آن‌ها به گروه‌های هدف باشند.

مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: در شرایط رقابتی امروز لازم است تغییرات اساسی در روش‌های بازاریابی، مدیریتی و رفتار با مشتری ایجاد شود و بانکی موفق خواهد بود که منطبق بر تکنیک‌های جدید و با ابتکار عمل، منابع ارزان‌قیمت بیشتری جذب کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازاریابی نوین اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با استفاده از ابزارهای جدید و تغییر رویکرد در بازاریابی می‌توانیم سطح بهره‌وری بانک را بالا ببریم و با توسعه نظام بازاریابی، موجبات سوددهی بیشتر بانک را فراهم آوریم.

فتحعلی لازمه موفقیت و کسب دستاوردهای جدید در بانک سینا را تقویت طرح بازاریابی برشمرد و گفت: برای حصول موفقیت‌های بیشتر، تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تبدیل سریع ایده به محصول فراهم شده است.

وی با اشاره به سیاست‌های عملیاتی بانک سینا در سال آینده، افزود: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی این بانک در ادامه مسیر، حرکت به سمت ارائه خدمات مشاوره‌ای و راه‌اندازی سوپرمارکت‌های مالی در شعب است و این موضوع در دستور کار بانک قرار گرفته است.

وی نظارت مستمر در تخصیص منابع را یکی از عوامل مهم و بنیادی در نظام بازاریابی دانست و در ادامه با اشاره به اهداف و استراتژی‌های بانک در طرح تحول سه ساله، خواستار تلاش مضاعف کلیه کارکنان در جهت تحقق اهداف این طرح شد.

گفتنی است همایش آموزشی نظام بازاریابی بانک سینا در روزهای ۲۳ و ۲۴ دی‌ماه با محوریت طرح مباحثی چون «هدفمندی بازاریابی»، «بازاریابی زنجیره‌ای»، «هوشمندی در تخصیص منابع»، «فروش بهره‌ور»، «بازاریابی جذب» و در نهایت «سودآوری» از طریق اساتید و مدرسان حوزه بازاریابی و فروش در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی این بانک با نظارت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار برگزار شد.

فتحنایی

Recent Posts

آگهی مزایده فروش سهام شرکت فن آوری ارتباطات همگرارایانه

شرکت جهان ارقام پارس (سهامی خاص) به شماره ثبت ۵۰۲۵۲۵ متعلق به بانک ایران زمین…

4 ساعت ago

ارائه خدمات بانکداری اینترنتی متناسب با نیاز شرکت ها و مشتریان بزرگ در بام سازمانی

با توجه به اهمیت مشتریان بزرگ شامل شرکت ها، نهادها و هلدینگ های بزرگ اقتصادی،…

4 ساعت ago

مراسم اجرای پویش مهر بانک سپه در استان تهران برگزار شد

مراسم ارسال بسته های لوازم التحریر اهدایی بانک سپه به دانش آموزان مناطق کم برخوردار…

4 ساعت ago

حضور گسترده‌ی شرکت‌های وابسته به شستا در مرکز تجاری ایران در ارمنستان

مرکز تجاری ایران در ارمنستان، به‌عنوان دروازه‌ی ورود به اتحادیه‌ی اقتصادی اوراسیا، با حضور گسترده‌ی…

4 ساعت ago

بیش از ۶۰۶ هزار متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن دریافت کردند

سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی از پرداخت تسهیلات ودیعه…

4 ساعت ago

تامین اعتبار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تأمین اعتبار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر…

4 ساعت ago