×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
طرح کالابرگ الکترونیکی آماده اجراست

 به گزارش تجارت گردان به نقل از ایسنا، احمد وحیدی امروز دوشنبه در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور، اظهار کرد : در این جلسه با حضور وزیر کار و استانداران، موضوع کالابرگ الکترونیک بررسی شد. این طرح مهم است و دولت در راستای تأمین کالاهای اساسی برای عموم مردم، این طرح را تهیه کرده است.

وزیر کشور ادامه داد: در این زمینه سامانه خوبی طراحی شده است. در این سامانه چند ده هزار فروشگاه زنجیره‌ای و غیرزنجیره‌ای در استان‌های مختلف عملیاتی شده تا مردم بتواند نیازهای خود را در قالب ۱۱ کالای اساسی اعلام شده در قالب کالابرگ تامین کنند.

وی افزود: مسئول این طرح، وزارت تعاون است ولی در سطح استان‌ها، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها درگیر هستند. بنابراین لازم بود هماهنگی‌های بیشتر صورت بگیرد و آمادگی اجرایی فراهم شده است. همه آمادگی اجرای این طرح را دارند.

وحیدی خاطرنشان کرد: کسانی که که مایلند یارانه خود را به صورت کالابرگ دریافت کنند، می‌توانند به سامانه شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند. این سامانه غیر از تأمین کالاهای اساسی، می‌تواند کارهای دیگری از جمله زنجیره  تأمین مالی را سامان بدهد. برای اجرای این طرح هماهنگی‌های بیشتری صورت گرفت و امیدواریم مردم بتوانند از این طرح استفاده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.