به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، علی اصغر بیات اظهار داشت: براساس برنامهای که در دست اجرا قرار دارد، هر هفته چند خدمت سازمان تأمین اجتماعی غیرحضوری میشود و به مرور تا بهمن ماه ۳۰ خدمت به صورت غیرحضوری و بدون هیچگونه مراجعهای به ادارات تأمین اجتماعی قابل دریافت خواهد بود و این طرح موجب کاهش بیش از ۷۰ میلیون مراجعه سالانه به ادارات تأمین اجتماعی میشود.
وی افزود: تعداد مراجعات سالانه مردم به ادارات تأمین اجتماعی حدود ۹۰ میلیون مراجعه در سال است که کاهش ۷۰ میلیونی مراجعات باعث خلوت شدن ادارات تأمین اجتماعی میشود و ما امید فراوان داریم که مشکل و مسئله دیرینه و چندین سالهمان که شلوغی و ازدحام جمعیت در شعب تأمین اجتماعی است هرچه زودتر برطرف شود.
بیات با بیان اینکه از زحمات و پیگیریهای فراوان مدیران و کارشناسان سازمان تأمین اجتماعی برای توسعه خدمات غیرحضوری آگاه است، گفت: در طول یک سال گذشته نیز دکتر سالاری وقت و انرژی بسیار زیادی برای تحقق اهداف خدمات غیرحضوری صرف کرده است و ما مشتاقانه منتظر به ثمر نشستن زحمات یک سال اخیر هستیم و امیدواریم شاهد ارتقاء چشمگیر خدمات غیرحضوری باشیم.
رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی ادامه داد: شیوع کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، اهمیت و ارزش این خدمات را دوچندان میکند و بازنشستگان نیز در کنار بیمهشدگان و کارفرمایان از اینکه برای استفاده از خدمات تأمین اجتماعی نیازی به مرجعه حضوری به شعب نباشد، بسیار خوشحال هستند.
محمدحسین مقیسه گفت: در حوزه اعتبارسنجی شرکتهای دانشبنیان (برای دریافت ضمانتنامه)، خط ویژهای در صندوق…
بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالورژی، ریخته گری و صنایع وابسته (متافو تبریز)…
در آخرین روز از بیستوهفتمین دوره نمایشگاه الکامپ، نشست تخصصی بررسی جایگاه هوشمندسازی در پنجمین…
در همایش ملی روز جهانی مقابله با بیابانزایی،مدیرعامل شرکت زیسکو به پاس خدمات ارزندهاش در…
مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در روز اول هفدهمین نمایشگاه تخصصی معدن و متالوژی…
همزمان با برگزاری دوازدهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، تعداد ۵۰۸ نفر…