×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
طعنه آقای خاص به ‌رئالی‌ها با گل «بیل»

به گزارش ایرنا و به نقل از میرور، «گرت بیل» عصر روز یکشنبه توانست گل دوم و پیروزی بخش تیمش را در مقابل برایتون به ثمر رسانده و تاتنهام را به رده دوم جدول برساند.
این بازیکن ۳۱ ساله پس از اینکه «زین‌الدین زیدان» او را از رئال‌مادرید طرد کرد به صورت قرضی به باشگاه سابقش برگشت و سایت باشگاه رئال تنها در متنی ۴۴ کلمه‌ای بیانیه خداحافظی از او را منتشر کرد.
«خوزه مورینیو» سرمربی تاتنهام در مورد عملکرد بیل و گلزنی‌ او با طعنه به باشگاه رئال‌مادرید، اظهار داشت: از بیل بسیار راضی هستم چرا که او وقعا بازیکن شایسته‌ای است. من اگر پنج دقیقه وقت داشته باشم به مرورگر اینترنت می‌روم و وب‌سایت‌های مادریدی را نگاه می‌کنم تا ببینم آن‌ها در مورد بیل چه می‌گویند.
وی افزود: بیل می‌داند که ما به او اهمیت می‌دهیم و ما نیز می‌دانیم که او هم به باشگاه تاتنهام اهمیت می‌دهد. او بازیکنی آرام و بسیار باهوش است. بیل مناسب تیم ماست و احساسات بسیار خوبی دارد.
آقای خاص ادامه داد: او قبلا احساس خوبی نداشت زیرا تمرینات سختی را پشت سر می‌گذاشت و بدن او در فشار تمرینات اذیت می‌شد. ما به بیل نیاز داریم و از اینکه او گل پیروزی را برای ما به ثمر رساند بسیار خوشحالم. 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.