×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
طلسم‌شکنی مهاجم سابق پرسپولیس؛ هفتی که هشت نشد

به گزارش ایرنا، تنها ۲ هفته از بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران گذشته و در این مدت هشت پنالتی از سوی داوران گرفته شده است. پیکان و فولاد در این بین صاحب ۲ پنالتی شده‌اند و در سوی مقابل صنعت نفت ۲ پنالتی به ضررش گرفته شده است.
هفت پنالتی نخست اعلام شده همگی تبدیل به گل شد. ساسان انصاری از فولاد به ذوب گل زد. حامد شیری از نساجی دروازه آلومینیوم را باز کرد. حجت حق وردی از پیکان موفق شد دروازه صنعت نفت را باز کند. طالب ریکانی از صنعت نفت به پیکان گل زد. وریا غفوری از استقلال توانست دروازه محسن فروزان را باز کند و در سوی مقابل شیمبا از فولاد توانست سید حسین حسینی را مغلوب کند.سیامک نعمتی هفتمین بازیکنی بود که پنالتی‌اش تبدیل به گل شد؛ مقابل او فرزین گروسیان از صنعت نفت بود.
نهایتا پنالتی هشتم از راه رسید. امیر روستایی مهاجم پیشین پرسپولیس و تازه وارد پیکان پشت توپ قرار گرفت اما ضربه او توسط میلاد فراهانی گرفته شد تا سرانجام یک دروازه‌بان در برابر ضربه پنالتی موفق عمل کند.
از هشت پنالتی گرفته شده ۶ پنالتی در نیمه های دوم بوده و تنها ۲ پنالتی در نیمه نخست. حال باید دید در ۲۸ هفته باقیمانده عملکرد بازیکنان و دروازه‌بانان در این موقعیت حساس چگونه خواهد بود. فعلا ۸۷ درصد پنالتی ها تبدیل به گل شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.