×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳
طوری صنعت داری کنیم که فلسفه بیمه گری را به بهترین نحو انجام دهیم

وی گفت: با وجود نوسانات اقتصادی در سه ماه گذشته بیمه “ما” موفق به رشد ۵۵ درصدی در تولید حق بیمه بوده است که این موضوع نشانگر برجستگی بیمه “ما”ست که با ارائه محصولات جدید که غالبا ترکیب بانک و بیمه می باشد موفق به این امر شده است، بیش از ۱۲ سال از حضور بیمه “ما” در صنعت بیمه کشور می گذرد و امروز جزء شرکت های خوب صنعت بیمه است.

مدیرعامل بیمه “ما” خاطرنشان کرد: مسیر توسعه صنعت بیمه، بیمه های زندگی است و بیمه های عمر تنها کانال توسعه صنعت بیمه است . می توانیم از بیمه های زندگی به عنوان ابزار تامین مالی استفاده کنیم و با این روش اقتصاد را مردمی کرده و منافع آنرا به جیب آحاد مردم واریز کنیم.

کاردگر ضمن تقدیر از مرحوم دولت آبادی و همچنین دکتر فرخ نژاد مدیران ارشد بانک ملت در گذشته و امروز از ارائه مجدد محصول مشترک بانک و بیمه با عنوان فرابیمه  ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: ایده من همیشه این بود که در بازار بیمه درست و اصولی بفروشیم؛ درست بیمه کنیم و درست خسارت پرداخت کنیم تا در حل مشکلات اقتصادی کشور حضور موثرتری داشته باشیم.

نایب رییس هیات مدیره بیمه “ما” در خاتمه افزود: با توجه به پتانسیل های استان گیلان امیدوارم  شورای هماهنگی استان ریسک ها را شناسایی کند تا  سبد بیمه ای استان را توسعه داده و همه ذینفعان را خرسند سازیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.