Categories: بانک و بیمه

عبور تعداد مشتریان بانک دی از مرز ۲.۵ میلیون نفر

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک دی، گذشت زمان و ارزیابی مشتریان از خدمات یک سازمان به ویژه در جایگاه و ابعاد یک بانک می تواند میزان مراجعه به آن را تقویت و یا تضعیف کند. افزایش تعداد مشتریان یک بانک خصوصی، بدون شک می تواند نشان دهنده جلب اعتماد آنها و نیز رضایت از خدمات آن باشد، چرا که مشتریان یک بانک خصوصی در صورت عدم دریافت خدمات با کیفیت و مناسب، دلیلی برای وفاداری به آن نخواهند داشت.ارزیابی ها نشان می دهد طی سال‌های گذشته از تاسیس بانک دی، روند افتتاح حساب در این بانک همواره صعودی بوده و این تعداد اکنون از مرز ۲.۵ میلیون حساب حقیقی و حقوقی عبور کرده است.نکته قابل توجه دیگر آن است که بیش از ۹۹.۵ درصد مشتریان این بانک «حقیقی» اند و این مهر تایید دیگری بر خدمات رسانی مطلوب بانک دی به مشتریان است.برآوردهای دریافتی از نتایج ارزیابی  CRM بانک دی حاکی از آن است که خدمات غیرحضوری این بانک ارائه شده بر روی دی جت و دی نت و دستگاه های بانکداری غیرحضوری مانند خودگردان، خودپرداز، Cashless و کیوسک، حجم زیادی از رضایتمندی را میان مشتریان بانک ایجاد کرده است.

فتحنایی

Recent Posts

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

4 ساعت ago

بانک ملت پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیت‌های فناورانه و…

4 ساعت ago

رشد ۵ درصدی تحویل محصولات گروه سایپا/ رشد ۳۵ درصدی میزان فروش گروه سایپا

گروه خودروسازی سایپا، از ابتدای سال جاری تا ۷ مهرماه و در قیاس با مدت…

4 ساعت ago

تاکید بر تقویت ارائه زنجیره خدمات مالی به صنایع بزرگ

مدیرعامل بانک کارآفرین در بازدید از سه کارخانه بزرگ در آبادان، خرمشهر و دزفول بر…

4 ساعت ago

اعتبارسنجی نقش بی بدیلی در ارتقاء فرهنگ جامعه و خودتنظیم گری رفتاری دارد

حجتی مدیر امور اعتباری بانک توسعه تعاون در دیدار با رضا قاسمپور مدیرعامل شرکت اعتبارسنجی…

4 ساعت ago

پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری به مناسبت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله

مهندس صانعی مدیرعامل شرکت پتروشیمی نوری، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را…

4 ساعت ago