به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی درباره اجرای مرحله دوم عرضه محصولات در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اظهارداشت: با عدم حضور ایران خودرو در این مرحله، گروه خودروسازی سایپا با عرضه ۱۱ محصول، با استقبال بالای متقاضیان روبرو شد.
او ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با درک صحیح حساسیت شرایط و اهمیت حفظ ثبات ایجاد شده در بازار خودرو، برنامهریزی لازم را در مدیریت عرضه محصولات با در نظر گرفتن تعهدات موجود و برنامه تولید خود داشته است و بر این اساس فراخوان جهت واریز وجه را از تاریخ ۲۵ خردادماه آغاز کرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برای حدود یکصد هزار متقاضی مشارکتکننده برای۶ محصول عرضه شده، طی ۷ مرحله فراخوان داده شده است، تصریح کرد: وضعیت این گروه از متقاضیان مشخص شده است و افراد نسبت به ثبت نام در سیستم فروش اقدام کردهاند.
او تاکید کرد: همانگونه که از شرایط بازار برآورد میگردد، نتیجه اقدامات در افزایش تولید و عرضه خودرو، منجر به حفظ ثبات قیمت خودروهای این مجموعه در بازار شده و بهعبارتی با پاسخ به درخواستهای خرید، رضایتمندی متقاضیان محصولات گروه خودروسازی سایپا به دست آمده است.
کاظمی طرقی گفت: انضباط در اجرای عرضه محصولات، متناسب با برنامه تولید در فرآیند گروه خودروسازی سایپا کاملا مشهود است.
برخی اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه جلفا…
مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان گفت: تولید ورقهای عریض فولادی باکیفیت علاوه برتامین نیازهای داخلی،…
سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور…
سقف وام بانک قرضالحسنه مهر ایران برای مشتریان حقیقی در سال ۱۴۰۳ به ۴۰۰ میلیون…
تامین مالی برای راهاندازی یک پروژه جدید یا اجرای طرحهای توسعهای، از مهمترین دغدغههای فعالان…
شرکت صنایع آهن وفولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی ازبرترین تولیدکنندگان وعرضهکنندگان میلگردفولادی درکشور بوده…