×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
عرضه ۱۵درصدی سهام بزرگترین هلدینگ سیمان کشور دربورس

تجارت گردان | عرضه ۱۵درصدی سهام بزرگترین هلدینگ سیمان کشور دربورس

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شستا؛ محمد رضوانی فر با بیان اینکه سیمان تامین بزرگترین هلدینگ سیمان و ساختمان کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد:این هلدینگ به طور مستقیم و غیرمستقیم در ۴۵ شرکت سهام دارد که از این تعداد ۳۰ شرکت مدیریتی و ۱۵ شرکت غیرمدیریتی است و از این میان ۲۶ شرکت تابعه این هلدینگ بورسی و ۱۹ شرکت غیربورسی است.
رضوانی فر با بیان اینکه ۳۰ درصد از ظرفیت تولید و فروش سیمان کشور در اختیار این هلدینگ است، افزود: سود تجمیعی شرکت‌های سیمانی هلدینگ با افزایش ۱۲۶ درصدی در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ از ۴۹۷ میلیارد تومان به ۱۱۳۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: در صنعت حمل و نقل، این هلدینگ فقط با یک شرکت خود، ۳۰ درصد ظرفیت حمل و نقل کالا‌های اساسی کشور را عهده دار است.
مدیرعامل شستا با اشاره به افزایش بیش از ۱۸۷ درصدی سود خالص تلفیقی این هلدینگ گفت: سود خالص تلفیقی هلدینگ سیمان تامین از ۴۷۱ میلیارد تومان به ۱۳۵۳ میلیارد تومان در سال منتهی به ۹۹.۰۲.۳۱ افزایش یافت.
رضوانی فر در پایان افزود:شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین به عنوان یکی از هلدینگ‎‌های تابعه شستا در سه حوزه صنایع سیمان، عمران وساختمان و حمل و نقل فعال است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.