عرضه ۶۰ هزار خودرو در کمتر از ۲ ماه آینده

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیران ایران خودرو در حوزه بازاریابی و فروش با مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) دیدار کردند.

در این دیدار مدیرکل دفتر بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به دنبال ایجاد رونق در تولید، ارتقای ساخت داخل و خودکفایی هستیم.

اکبر صادقی افزود: تلاش می‌کنیم تا با تصمیمات شایسته به رونق تولید کمک کنیم. خودروسازان نیز باید مشکلات خود را ارائه کنند تا همه مسئولان در جریان مشکلات و محدودیت‌های صنعت خودرو کشور قرار گیرند.

وی اظهار کرد: در بازدیدی که از پارکینگ‌های شرکت ایران خودرو داشتیم، خودروهای متعددی به صورت تصادفی انتخاب و مورد بازرسی قرار گرفت و هیچ‌گونه تخلفی مبنی بر احتکار خودرو از سوی خودروساز مشاهده نشد.

همچنین قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو نیز در این جلسه با بیان اینکه تمهیدات مختلفی برای تنظیم و تعدیل بازار انجام شده است، گفت: علی رغم تمام مشکلات، برای اجرای تعهدات معوق با کمترین تأخیر، برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده‌ایم و تمام تلاشمان را در جهت دستیابی به این هدف به کار می‌بندیم.

مصطفی خان کرمی افزود: در سال گذشته پرداخت تسهیلات ۴۰۰۰ میلیاردی به شبکه قطعه‌سازان سبب رونق در خطوط تولید قطعه سازان و بهبود شرایط تولید شد.

طبق اعلام ایران خودرو، وی تاکید کرد: با در نظر گرفتن ظرفیت تولید امسال، تمامی خودروهای معوق را تحویل مشتریان خواهیم داد و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و امور مشتریان ایران خودرو همچنین کاهش تولید ناقص، تکمیل خودروهای ناقص کف پارکینگ و افزایش عرضه به بازار را سه رویکرد جدید ایران خودرو عنوان کرد و گفت: به جای تولید بیشتر خودروهای ناقص و خواب سرمایه در کف پارکینگ‌ها، در عمل با تجاری سازی خودروهای ناقص، روزانه تحویل را به میانگین حدود ۱۵۰۰ دستگاه رسانده‌ایم.

وی تصریح کرد: بازار با افزایش عرضه منجر به تحویل (نه تولید مکانیکی و ناقص بیشتر) به شرایط متعادل حرکت می‌کند.

خان کرمی ضمن تشریح برنامه تکمیل و عرضه خودروهای ناقص کف کارخانه گفت: فروش اعتباری نیز از دیگر روش‌هایی است که به تازگی صرفاً برای تنظیم بازار و نه جذب نقدینگی به اجرا گذاشته‌ایم. فروش اعتباری هرچند گردش مالی را کاهش می‌دهد، اما در جهت تعادل بازار مؤثر خواهد بود.

فتحنایی

Recent Posts

گامی دیگر در جهت توسعه پایدار با کسب لوح برند سبز توسط شرکت پتروشیمی شیراز

پتروشیمی شیراز در سومین کنفرانس بین‌المللی برند سبز موفق به کسب لوح تقدیر برند سبز…

10 ساعت ago

تساوی عجیب برزیل مقابل کاستاریکا/ پیروزی کلمبیا با پاس‌های طلایی رودریگز

تیم ملی فوتبال برزیل رقابت‌های کوپاآمریکا را با یک تساوی عجیب آغاز کرد.

18 ساعت ago

صعود لحظه آخری ایتالیا؛ کرواسی حذف شد + فیلم

تیم ملی ایتالیا و کرواسی در دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های اروپا برابر یکدیگر…

18 ساعت ago

صعود اسپانیا با ضربه فنی فران تورس+فیلم

تیم فوتبال اسپانیا با تک گل فران تورس و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین…

18 ساعت ago

بهره‌برداری از بزرگترین تصفیه خانه صنعتی کشور در پتروشیمی بندر امام با حضور سرپرست ریاست جمهوری و وزیر نفت

در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور سرپرست ریاست جمهوری، وزیر نفت،…

18 ساعت ago

رفع تعرض و خلع ید ۴۷۳ هکتار از اراضی ملی در منطقه آزاد ماکو

مدیر حقوقی سازمان منطقه آزاد ماکو در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه ۶۸۷…

18 ساعت ago