×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
عضو هیات‌مدیره پرسپولیس: پشتیبان کادر فنی و بازیکنان هستیم

به گزارش ایرنا،   «غلامعلی محمدعلیپور» که امروز (یکشنبه) همراه مدیرعامل باشگاه در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده بود در جمع بازیکنان اظهار داشت: در هیات مدیره، همواره تلاش کردیم پشتیبان کادر فنی فهیم و بازیکنان پرتلاش باشیم.  البته طبیعی است که برای تضعیف مجموعه پرسپولیس، شایعاتی به راه انداخته شود ولی پرسپولیس راه خود را می‌رود.

وی ادامه داد: «یحیی گل‌محمدی» از لحاظ قابلیت‌های فنی و مسائل اخلاقی در فوتبال ایران، زبانزد است. شما بازیکنان هم زحمت زیادی می‌کشید و متوجه هستیم که فشار زیادی را تحمل می‌کنید. ما قدردان زحمات شما هستیم.

عضو هیات مدیره باشگاه، خاطرنشان کرد: به نظر من، این تیمی که الان این‌جا می‌بینیم یکی از بهترین ‌تیم‌های فوتبالی است که در ایران داشتیم درست مثل تیم ایران که به جام جهانی ۹۸ رفت و با سعی و تلاش خودش، فراتر از انتظارها بود و تاریخ‌ساز شد. برای فردا هم امیدواریم بازی تماشاگرپسندی را شاهد باشیم که توام با نتیجه پیروزی و خوشحالی هواداران باشد.

تیم فوتبال پرسپولیس در نود و چهارمین شهرآورد در دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، فردا دوشنبه از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی به قضاوت رضا کرمانشاهی برابر استقلال قرار خواهد گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.