Categories: بانک و بیمه

عفاف و حجاب دغدغه مهم فرهنگی بانک مسکن

 به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن _هیبنا، در این جلسه که با حضور جعفر آقاملایی، عضو هیات مدیره و رییس کمیته سیاستگذاری توسعه فرهنگی بانک مسکن، مهدی سندگل نظامی، مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، حجت الاسلام و المسلمین احمد فتحی، نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه ۲۱ تیر، اعظم شهریاری معاون اداره کل روابط عمومی، علی شیرازیان، مشاور اجرایی ستاد و مدیر دبیرخانه قرارگاه ۲۱ تیر و حجت الاسلام احمدی عضو اصلی قرارگاه ۲۱ تیر برگزار شد، طرح جامع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی مورد تشریح و تبیین قرار گرفت.

جعفر آقاملایی، عضو هیات مدیره بانک مسکن با بیان اینکه موضوع حجاب و عفاف از جمله دغدغه‌های مهم مدیران و کارمندان بانک است، گفت: کمیته سیاستگذاری فرهنگی بانک مسکن این موضوع را ذیل برنامه فرهنگی بانک مورد بررسی جدی قرار داده است تا همه بخش‌های مختلف بانک با هماهنگی و همپوشانی هم و با استفاده از تمامی تجهیزات و امکانات در جهت ارتقای فرهنگی در این حوزه گام بردارند.

وی با بیان اینکه شاخص‌های عفاف و حجاب به تمامی مدیریت‌ها و شعبه‌های بانک مسکن در سراسر کشور ابلاغ شده است، اظهار داشت: بانک مسکن این موضوع را تحت نظارت مدیران امور تعریف کرده است و مدیران درباره این امر مهم فرهنگی هم ناظر و هم پاسخگو هستند.

در این جلسه نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و دبیر اجرایی قرارگاه ۲۱ تیر نیز با اشاره به وضعیت عفاف و حجاب در جامعه گفت: در خصوص مساله مهم عفاف و حجاب، مدیران و کارکنان همه دستگاه‌های کشوری و لشگری باید همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهوری اهتمام ویژه‌ای به مساله رعایت عفاف و حجاب در جامعه دارد، افزود: قطعا اگر موضوعات فرهنگی از جمله عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی کشور جاری وساری شود سایر مشکلات در حوزه‌های دیگر نیز حل می‌شود و این موضوع راهبرد سیاستگذاری مدیران کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین فتحی در ادامه از اهتمام مدیران بانک مسکن در راستای اجرای بخشنامه‌های ارتقاء سطح عفاف و حجاب قدردانی کرد و افزود: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ایده و ابزارهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، نظارت بیشتری بر اجرای آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تدوین شده در این حوزه صورت پذیرد.

علی شیرازیان، مدیر دبیرخانه قرارگاه ۲۱ تیر نیز طی این جلسه عنوان کرد که ستاد امر به معروف و نهی از منکر از دستگاه‌های اجرایی انتظار دارد که شاخص‌های عفاف و حجاب را به تمامی سطوح صف و ستاد در استان‌های خود ابلاغ کنند و به طور دقیق این شاخص‌ها اطلاع‌رسانی و تبلیغ شود و همچنین بر اجرای این موارد نظارت کافی صورت گیرد.

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

19 ساعت ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

19 ساعت ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

19 ساعت ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

19 ساعت ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

20 ساعت ago