×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

تجارت گردان | علیرضا بلگوری: بانک اقتصادنوین آماده تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی و اعطای تسهیلات به آحاد جامعه در کوتاه‌ترین زمان ممکن است

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازروابط عمومی بانک اقتصادنوین، علیرضا بلگوری در گردهمایی سراسری مدیران این بانک با اشاره به تحولات اقتصادی کشور، گفت: بانک اقتصادنوین با در نظر گرفتن نیازهای در حال تغییر مشتریان در دستورالعمل‌ها و شرایط اعطای تسهیلات خود بازنگری کرده است تا بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به تامین مالی فعالان اقتصادی و خانوارها اقدام کند.
او با تشریح روند حرکتی نظام بانکی کشور در سالیان اخیر، افزود: امروز بانک‌های کشور به لحاظ سخت‌افزاری بسیار به هم نزدیک شده‌اند و آنچه می‌تواند بانک اقتصادنوین را از سایر بانک‌ها متمایز کند کیفیت خدمات، سرعت در پاسخگویی و ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان است.
بلگوری با اشاره به اقدام‌های انجام شده در جهت توسعه محصولات و افزایش کیفیت خدمات در بانک اقتصادنوین، همدلی و انسجام سازمانی، سودآوری، بهره‌وری، سلامت و انضباط را ارزش‌های مورد تاکید در دوره جدید مدیریتی بانک دانست و گفت: باید این ارزش‌ها تبدیل به فرهنگ سازمانی بانک شود.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین ضمن تشریح اصلاحات زیرساختی انجام شده در یک‌سال گذشته، تاکید کرد: لازمه بقا و ادامه فعالیت هر بنگاه اقتصادی سودآوری است و امروز این نگاه در بانک اقتصادنوین نهادینه شده و شاید برای نخستین بار در نظام بانکداری کشور در قواعد ارزیابی عملکرد واحدهای صف و ستاد، ارتباط مستقیمی بین عملکرد و جبران خدمات همکاران برقرار شده است.
بلگوری تغییر نگاه نهادهای ناظر مالی و پولی را نیز از دیگر تغییرات نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: امروز نهادهای ناظر نیز با اتخاذ یک نگاه راهبردی و بلندمدت در تلاش هستند نظام بانکی کشور را به سمت بانکداری استاندارد و سالم سوق دهند. این نشان می‌دهد بانک اقتصادنوین که پیش‌تر شفافیت و حرکت در مسیر استاندارد را برگزیده، راه درستی را برای ادامه فعالیت خود در پیش گرفته است.
در گردهمایی سراسری مدیران بانک اقتصادنوین محمدعلی ایزدی رئیس هیئت‌مدیره بانک نیز در سخنانی، خوش‌نامی، بی‌حاشیه بودن، حضور نیافتن در فعالیت‌های غیر بانکی و داشتن سرمایه انسانی متخصص را از مهم‌ترین مزیت‌های بانک اقتصادنوین دانست و گفت: با همدلی و انسجام مدیریتی که امروز در بانک حاکم است، این مزیت‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رشد و بالندگی بیش از پیش بانک نوین‌مان باشد.
ایزدی برخورداری از مشتریان بزرگ و وفادار را از دیگر نقاط قوت بانک برشمرد و افزود: خوشبختانه با تصمیماتی که در هیئت‌مدیره اتخاذ شده است شرایط ارائه تسهیلات هم در بخش تسهیلات کلان و هم در بخش تسهیلات خرد بسیار تسهیل شده و این تغییرات می‌تواند در سال رونق تولید ملی، تامین مالی بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی را تسهیل کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.