×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
علی‌نژاد: باشگاه پرسپولیس برای دفاع از حق «آل‌کثیر» تلاش می‌کند/آینده هندبال روشن است

به گزارش ایرنا؛ «مهدی علی‌نژاد» امروز (شنبه) در حاشیه مراسم افتتاح لیگ هندبال در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در این شرایط سخت کرونا در کشور خوشحالیم که این امکان فراهم شد تا با مجوز وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و با رعایت پروتکل‌های سختگیرانه امسال هم شاهد برگزاری مسابقات از جمله لیگ هندبال هستیم، چراکه برگزاری لیگ به تیم ملی کمک کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: لیگ به آمادگی ورزشکاران کمک می‌کند به علاوه ورزشکاران از حداقل فعالیت اقتصادی برخوردار می‌شوند و شور و نشاط را در رگ هر رشته تزریق می‌کند. امسال سال متفاوتی است و در شرایط طبیعی نیستیم ولی باید با کرونا زندگی کنیم چون تا مدت‌ها مهمان ناخوانده ماست و شدنی نیست که ورزش تعطیل شود.
علی‌نژاد در ادامه از رئیس فدراسیون هندبال و همکارانش قدردانی کرد و ادامه داد: همچنین از تیم‌هایی هم که در این شرایط حضور پیدا کردند تشکر می‌کنم. در شرایط اقتصادی سختی هستیم و کرونا هم در جامعه وجود دارد اما تیم‌ها شرکت کردند.
وی گفت: هندبال در دقایق پایانی حضور در المپیک را از دست داد ولی با مدیریت پاکدل آینده این رشته را روشن می‌بینم و اتفاقات خوبی را خواهیم دید. میزبانی مسابقات جوانان آسیا در شیراز اتفاق خوبی است و هندبال ایران میزبان شایسته‌ای خواهد بود. برگزاری لیگ نیز یک آمادگی برای برگزاری این میزبانی در زمان شیوع کرونا است.
علی‌نژاد در مورد آخرین شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا، گفت: پرسپولیس ایران با اقتدار در مسابقات غرب آسیا قهرمان شد. باشگاه برنامه‌ریزی خوبی داشت و پرسپولیس توانست حریفان خود را شکست دهد. این روند ادامه خواهد داشت و بازیکنان خوبی هم جذب این تیم  شدند. شک ندارم وزارت ورزش و مجموعه باشگاه تمام تلاش خود را خواهند کرد تا تیم برای حضور در فینال آماده شود.
وی با اشاره به شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس گفت: خوشبختانه شکایت باشگاه النصر هم با پیگیری‌های حقوقی فدراسیون و باشگاه پرسپولیس حل شد و هواداران دغدغه‌ای در این خصوص نخواهند داشت.
علی‌نژاد در خصوص محرومیت آل‌کثیر گفت: در این مورد هم باشگاه علت رای را درخواست کرده و وقتی دلایل اعلام شد باشگاه دفاع خوبی خواهد کرد تا حقی از آل‌کثیر و باشگاه ضایع نشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.